مک بوک ایر ۱۵ اینچی - 15-inch MacBook Air

مک بوک ایر 15 اینچی با ادعای بهترین لپ‌تاپ اپل به میدان آمد

اپل در جریان کنفرانس WWDC 2023 نسخه 15 اینچی مک بوک ایر را معرفی کرد. در ادامه نگاهی به جزئیات این نسخه جدید MacBook Air داشته باشید.

پیش از برگزاری کنفرانس سالانه WWDC اپل، منابع متعددی عرضه مک بوک ایر 15 و همچنین چند مک بوک دیگر را گزارش کرده بودند. حالا اپل در جریان این کنفرانس از این نسخه جدید مک بوک ایر رونمایی کرده است که در کنار نسخه 13 اینچی این لپ تاپ قرار می‌گیرد. در ادامه شاهد جزئیاتی باشید که تا به اینجا درباره این محصول جدید شرکت اپل به اشتراک گذاشته شده است.

معرفی مک بوک ایر 15 اینچی اپل

مک بوک ایر ۱۵ اینچی - 15-inch MacBook Air

بنا به ادعای اپل، نسخه جدید مک بوک ایر «بهترین» لپ تاپ 15 اینچی بازار بر شمرده می‌شود. این لپ تاپ جدید دارای نمایشگری 15.3 اینچی با حداکثر روشنایی 500 نیت است و بدنه آن ضخامت 11.5 میلی‌متری به‌علاوه حاشیه‌های 3.5 میلی‌متری دارد. وزن این لپ تاپ تنها 1.4 کیلوگرم اعلام شده است.

مک بوک ایر ۱۵ اینچی - 15-inch MacBook Air

این مک بوک ایر جدید توان پردازشی خود را از پردازنده M2 اپل متشکل از 8 هسته سی‌پی‌یو و 10 هسته جی‌پی‌یو می‌گیرد. مموری آن به 24 گیگابایت می‌رسد و حداکثر فضای ذخیره‌سازی موجود برای این لپ تاپ، 2 ترابایت است. این نسخه جدید ایر 12 برابر سریع‌تر از سریع‌ترین مک بوک ایر مبتنی بر پردازنده اینتل در نظر گرفته می‌شود.

لپ تاپ MacBook Air نسخه 15 اینچی از یک دوربین با رزولوشن 1080p، مجموعاً 6 اسپیکر، باتری با عمر 18 ساعته و دو پورت تاندربولت 4 بهره می‌برد. در مقطع جنونی جزئیات دقیقی درباره عملکرد این لپ تاپ جدید اپل در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود جلوتر جزئیات بیشتری در این باره ارائه شود.

مشخصات لپ تاپ MacBook Air نسخه 15 اینچی

نهایتاً باید ذکر کرد که مک بوک ایر 15 اینچی در چندین رنگ شامل Midnight و Starlight با قیمت پایه 1299 دلار عرضه می‌شود. از مک بوک ایر 13 اینچی نسخه جدیدی به نمایش گذاشته نشده، اما قیمت آن 100 دلار کاهش پیدا کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*