فروش خودرو برقی جدید KMC EJ7

فروش خودرو برقی جدید KMC EJ7 کرمان موتور آغاز شد + شرایط و قیمت

فروش خودرو برقی جدید KMC EJ7 کرمان موتور آغاز شد. کرمان موتور سدان برقی کی ام سی EJ7 را در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه کرد.

خودرو برقی کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شد. متقاضیانی که در اسفند 1401 برای خرید خودروهای وارداتی پول خود را بلوکه کرده بودند، می‌توانند این خودرو را انتخاب کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش خودرو برقی جدید KMC EJ7 کرمان موتور آشنا خواهیم شد.

فروش خودرو برقی جدید KMC EJ7 کرمان موتور

فروش خودرو برقی جدید KMC EJ7

در حال حاضر در سامانه خودروهای وارداتی برای خودرو برقی کی ام سی EJ7 قیمت 1 میلیارد و 98 میلیون و 650 هزار تومان در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است قیمت اعلام شده، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی بعد از ترخیص نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده و کرایه حمل به آن اضافه خواهد شد که وارکنندگان با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو می‌توانند آن را دریافت کنند و در موعد مقرر خودرو را تحویل دهند.

فروش خودرو برقی جدید KMC EJ7

کی ام سی ای جی 7 به یک پیشرانه برقی با توان 142 کیلووات و گشتاور 340 نیوتن‌متر به‌همراه باتری 50.1 کیلووات ساعتی مجهز شده که با یک‌بار شارژ، امکان پیمایش 402 کیلومتر را به‌همراه دارد. باتری‌های این خودرو با شارژ عادی ظرف مدت 8.5 ساعت و با شارژ سریع ظرف مدت 48 دقیقه شارژ خواهند شد.

فروش خودرو برقی جدید KMC EJ7

از امکانات این خودرو می‌توان به سیستم کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ABS و EBD، کنترل پایداری، ترمز جلو و عقب دیسکی، استارت دکمه‌های، صفحه نمایش 10.4 اینچی، دوربین عقب و چراغ مه‌شکن عقب اشاره کرد.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*