لنوو شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن

لنوو شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن؛ رقیب مک بوک ایر اپل با شارژدهی ۱۷ ساعته

لنوو شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن – Lenovo Xiaoxin Air 14 2023 باضخامت و وزن کم و شارژدهی ۱۷ ساعته برای رقابت با مک بوک ایر اپل متولد شد.

لنوو از لپ تاپ شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن مجهز به پردازنده AMD R7 7840U در چین رونمایی کرد. این محصول که با قیمت فوق‌العاده رقابتی حدود ۵۶۰ دلاری عرضه می‌شود، نسخه جایگزین مدل سال قبلی شیائوشین ایر است که با پردازنده Intel Core i5-1240P و قیمت حدود ۷۸۰ دلاری عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

نسل جدید لپ تاپ های فوق باریک و سبک لنوو Xiaoxin رونمایی شد

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5

برای نمایشگر این لپ تاپ چینی از یک پنل ۱۴ اینچی 2.8K و نرخ رفرش سریع ۱۲۰ هرتزی استفاده شده که می‌تواند محتوای متحرک را به‌روان‌ترین شکل ممکن به‌نمایش بگذارد. رزولوشن این صفحه برابر با ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، نسبت تصویر آن ۱۶ به ۱۰، تراکم پیکسلی آن 242ppi و اوج روشنایی آن هم ۴۰۰ نیت است. علاوه بر این می‌تواند با پوشش کامل فضای رنگی sRGB، تصاویر بسیار باکیفیت و جذابی را به‌نمایش بگذارد. این نمایشگر باعث شده لپ تاپ Xiaoxin 14 گزینه مناسبی هم برای کاربری روزانه و هم افراد حرفه‌ای باشد.

در زیر قاب این دیوایس شاهد حضور ۱۶ گیگابایت رم دوکاناله LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه داخلی PCIe 4.0 SSD هستیم که برای اجرای برنامه‌های سنگین کاملا کافی است. افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند، باعث عملکرد بسیار روان و کارآمد دستگاه می‌شود.

لنوو شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن

در بخش ارتباطی، دو پورت USB-C، یک پورت USB-A، و یک پورت HDMI حضور دارد. ضخامت دیوایس ۱۴.۹ میلی‌متر است و وزن ۱.۳۴ کیلوگرمی دارد که همه این‌ها می‌تواند نشان‌دهنده یک لپ تاپ باریک و سبک برای حمل بسیار آسان باشد.

شارژدهی ۱۷ ساعته لنوو شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن

در بالای نمایشگر این لپ تاپ از یک دوربین 1080p با پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره استفاده شده است. همچنین هنگام نزدیک شدن یک شخص به‌جز خود کاربر به سمت لپ تاپ، نمایشگر آن به‌صورت خودکار قفل می‌شود. همچنین از یک فناوری کاهش نویز دوطرفه برای ویدیو کنفرانس‌ها نیز استفاده شده است. علاوه بر این چهار اسپیکر با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس، کیفیت صدای به‌یادماندنی را ارائه خواهند کرد.

لنوو شیائوشین ایر ۱۴ ۲۰۲۳ رایزن ادیشن

لپ تاپ جدید لنوو از یک باتری ۶۷ وات ساعتی نیرو می‌گیرد که می‌تواند تا حدود ۸ ساعت شارژدهی در استفاده روزمره و تا ۱۷ ساعت در استفاده ترکیبی در محل کار را در اختیار شما بگذارد. همچنین به‌لطف فناوری فست شارژ، در کمترین زمان می‌توانید باتری آن را مجددا شارژ کنید. نیازی به گفتن ندارد که سیستم عامل ویندوز ۱۱ روی این دیوایس نصب است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*