مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های لنوو Xiaoxin

نسل جدید لپ تاپ های فوق باریک و سبک لنوو Xiaoxin رونمایی شد

نسل جدید لپ تاپ های فوق باریک و سبک لنوو Xiaoxin با پردازنده نسل سیزدهمی اینتل و امکاناتی مثل اسپیکرهای دالبی و پورت USB-C معرفی شدند.

دستاوردهای پیشرفت تکنولوژی در زندگی‌های ما همچنان ادامه دارد. کامپیوترهایی که زمانی برای استفاده به قطعات بزرگی احتیاج داشتند، حالا خیلی شیک و کوچک شده‌اند. یکی از بهترین نمونه‌ها، لپ تاپ‌های خانواده شیائوشین کمپانی Lenovo است. اکنون نسل جدید لپ تاپ های فوق باریک و سبک لنوو Xiaoxin آماده ورود به بازار می‌شود. در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهید شد.

مدل ۲۰۲۳ لپ تاپ های لنوو Xiaoxin

لنوو امروز از سه لپ تاپ سری شیائوشین به نام‌های Xiaoxin Air 14 2023 و Xiaoxin Pro 14/16 و همینطور Xiaoxin 16 2023 رونمایی کرد. شاید جذاب‌ترین مدل این سری، مدل Air 14 باشد که با وزن تنها ۱.۳۴ کیلوگرمی و ضخامت ۱۴.۹ میلی‌متری، در دو رنگ خاکستری و بنفش عرضه می‌شود.

این اولترابوک مدرن از یک نمایشگر باکیفیت ۱۴ اینچی با رزولوشن 2.8K، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB، عمق رنگ ۱۰ بیتی و روشنایی ۴۰۰ نیت برخوردار است. این لپ تاپ به پردازنده Intel Core i5-1340P، رم ۱۶ گیگابایتی LPDDR5 و ۱ ترابایت حافظه پرسرعت PCIe 4.0 SSD مجهز است. چهار اسپیکر روی آن قرار گرفته و طیف وسیعی از پورت‌ها از جمله دو پورت تاندربولت ۴، HDMI 2.0، پورت USB-A و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی بدنه ظریف آن دیده می‌شود.

در سمتی دیگر مدل شیائوشین ۱۶ ۲۰۲۳ قرار گرفته که با یک نمایشگر ۱۶ اینچی 2.5K، با پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB همراه است. بدنه این لپ تاپ فلزی است، وزن ۱.۸۹ کیلوگرمی و ضخامت ۱۶.۹ میلی‌متری دارد، به پردازنده نسل سیزدهمی Intel Core i5-13400P، رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱ ترابایتی SSD مجهز است. ظرفیت باتری این دیوایس ۷۵.۴ وات ساعتی بوده و از یک کیبورد بزرگ با ردیف کلیدهای عددی، یک تاچ پد بزرگ، پورت USB-C، وبکم 1080p و اسپیکرهایی با سیستم دالبی بهره می‌برد.

در نهایت به مدل‌های شیائوشین پرو ۱۴/۱۶ می‌رسیم که از نظر مشخصات فنی شیاهت زیادی با مدل شیائوشین ۱۶ دارند، ولی جزئیات آن‌ها مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*