تمجید مدیرعامل انویدیا از ربات ChatGPT هوش مصنوعی

مدیرعامل انویدیا: ربات ChatGPT، آیفون دنیای هوش مصنوعی است!

مدیرعامل انویدیا به تعریف و تمجید از ربات ChatGPT پرداخته و آن را «آیفون دنیای هوش مصنوعی» نامیده است. اما می‌دانید علت این تعریف‌ها چیست؟

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا طی صحبت‌هایی که در دانشگاه برکلی هاس انجام داده، ربات چت ChatGPT را به آیفون دنیای هوش مصنوعی تشبیه کرده است. هوش مصنوعی ChatGPT سر و صدای زیادی به‌پا کرده و از زمان راه‌اندازی، محبوبیت زیادی را در سراسر جهان پیدا کرده است. در این بین نظرات کمپانی انویدیا که با مجموعه‌ای عالی از سخت افزارها و نرم افزارها در خط مقدم حوزه هوش مصنوعی قرار دارد، می‌تواند جالب توجه باشد. فراموش نکنید که NVIDIA، پرچمدار این حوزه است.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی ChatGPT چیست؛ از نحوه کار تا هر آنچه که باید بدانید

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا صحبت‌های زیادی را در مورد هوش مصنوعی چت GPT مطرح کرده است. او می‌گوید، ابزار هوش مصنوعی توسعه یافته توسط OpenAI، در مدت زمان کوتاهی مورد توجه قرار گرفته و این فقط شروع چیزهای بزرگی در آن است. او می‌گوید که ربات چت جی‌پی‌تی مثل‌ «آیفون» اپل است که انقلابی را در صنعت موبایل به‌وجود آورد. حالا این ربات چت آمده است تا انقلابی را در صنعت هوش مصنوعی و پردازش به‌وجود بیاورد.

ربات ChatGPT‌، آیفون دنیای هوش مصنوعی

ربات ChatGPT‌، آیفون دنیای هوش مصنوعی

این مدیر اجرایی می‌گوید، سرویسی که توانسته ظرف چند روز به ده‌ها میلیون کاربر برسد، مستحق موفقیت‌های بزرگی است. تاکنون هیچ فناوری نبود که بتواند مشکلات را حل کند و پاسخ نیازهای مختلف مردم را بدهد. آن می‌تواند یک قطعه شعر بنویسد، تولید محتوا کند، یک کوئری SQL بنویسد یا با زبان پایتون کدنویسی کند. شما می‌توانید از آن به‌عنوان یک API استفاده کرده و به یک اسپریدشیت، پاورپوینت یا یک برنامه ویرایش عکس متصل کنید.

ابزاری که بتواند از پس انجام تمام این کارها برآید، بی‌نظیر است. و به همین خاطر هم هست که ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان مشتاق استفاده از آن شده‌اند. همه این‌ها باعث شده تا چت جی‌پی‌تی مثل آیفون در دنیای هوش مصنوعی بدرخشد.

آیا می‌دانستید انویدیا هم در موفقیت ربات ChatGPT نقش پررنگی دارد؟

تمجید مدیرعامل انویدیا از ربات ChatGPT هوش مصنوعی

کارشناسان می‌گویند که کمپانی انویدیا نقش پررنگی در موفقیت ربات ChatGPT داشته است. OpenAI به‌عنوان خالق این ربات چت، از حدود ۲۵ هزار کارت گرافیک برند انویدیا برای قدرت‌بخشی به سرورهای خود با توجه به افزایش چشمگیر تقاضای کاربران استفاده کرده است. چرا که ظاهراً کارت‌های گرافیک این کمپانی، بهترین عملکرد هوش مصنوعی را ارائه می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*