BYD Seagull 2025

هاچ بک برقی جدید BYD Seagull 2025 فقط 600 میلیون تومان قیمت دارد

شرکت مطرح بی وای دی از هاچ بک اقتصادی و پرفروش BYD Seagull 2025 در سه تریم متفاوت برای بازار کشور چین رونمایی کرد.

شرکت بی وای دی (BYD)، به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی جهان، به تازگی از نسخه جدید ارزان‌ترین هاچ بک برقی این شرکت با نام BYD Seagull 2025 با امکانات مناسب و قیمت پایه تنها ۹۷۰۰ دلار رونمایی کرده است. این خودرو که در نسخه قبلی به فروش بسیار خوبی دست پیدا کرده است، می‌تواند موفقیت خود را به واسطه پیشرفت محسوس در امکانات و ارگونومی دوباره تکرار کند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به معرفی این هاچ بک جذاب می‌پردازیم.

معرفی هاچ‌ بک اقتصادی BYD Seagull 2025

BYD Seagull 2025

نسخه جدید سیگل در واقع یک فیس لیفت جزئی در بخش ظاهری را تجربه کرده است. بدین ترتیب تفاوتی بین مدل سال ۲۰۲۵ و نسخه‌های قبلی سیگل وجود ندارد؛ اما در بخش طراحی بیرونی مهم‌ترین تغییر در قسمت عقب رخ داده یعنی جایی که لوگوی «Build Your Dreams» حذف شده و لوگوی BYD که مخفف همین جمله و لوگوی اصلی شرکت است، بجای آن نصب گردیده است. در نمای جلو نیز این خودرو تغییری نکرده و همچنان شاهد ظاهری ساده و زیبا در خور قیمت و سگمنت آن هستیم.

همچنین شرکت سازنده تریم های عرضه شده را ارتقا داده و آپشن های جدیدی همچون تنظیم برقی صندلی‌های جلو را به آن افزوده است.
در حال حاضر این خودرو در چهار رنگ آبی، سفید، مشکی و صورتی قابل سفارش است و برای تریم داخلی آن می‌توان از بین رنگ‌های آبی تیره و صورتی سفارش داد. نسخه پایه از رینگ‌های ۱۵ اینچی استفاده می‌کند درحالی‌که دو مدل دیگر به رینگ‌های جدید ۱۶ اینچی آلیاژی مجهز شده‌اند.

طول، عرض و ارتفاع BYD Seagull 2025 به ترتیب 3780، 1715 و 1540 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن ۲۵۰۰ میلی‌متر است. از رقبای اصلی این خودرو می‌توان به نسخه جدید هاچ بک وولینگ بینگو اشاره کرد.

مشخصات فنی بی وای دی سیگل 2025

نمای پیشرانه BYD Seagull 2025

در بخش فنی این هاچبک برقی با یک موتور سنکرون آهنربایی دائم با حداکثر قدرت ۷۴ اسب بخار و گشتاور ۱۳۵ نیوتون متر عرضه شده است که توسط باتری تیغه‌ای ساخت خود بی وای دی پشتیبانی می‌شود. مدل‌های ویتالیتی و فریدام ۳۰۵ کیلومتر شعاع حرکتی دارند درحالی‌که برد مدل فلایینگ به ۴۰۵ کیلومتر می‌رسد. تمامی مدل‌های سیگل ۲۰۲۵ در ۴.۹ ثانیه از سکون به سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت می‌رسند و با استفاده از شارژر سریع می‌توان در زمان ۳۰ دقیقه شارژ ۳۰ درصدی باتری را به ۸۰ درصد رساند.

طراحی کابین و امکانات رفاهی و ایمنی

نمای داشبورد BYD Seagull 2025

در بخش طراحی کابین، همان طراحی سیگل ۲۰۲۴ دوباره تکرار شده است. یک طراحی مینیمال، ساده و در دسترس باب میل اکثر سلایق را در این خودرو شاهد هستیم. اما آنچه بیش از همه جلب‌ توجه می‌کند پشت آمپرهای ۷ اینچی، نمایشگر مرکزی ۱۰.۱ اینچی، پانل شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند و صندلی‌های برقی به همراه گرم‌کن است. در لیست تجهیزات BYD سیگل ۲۰۲۵ مواردی همچون کروز کنترل، کنترل پایداری الکترونیکی، به‌روزرسانی از راه دور، چهار بلندگو، بلوتوث، دستیار صوتی، وای‌فای و سیستم ورود بدون کلید با استارت دکمه ای نیز دیده می‌شوند.

قیمت هاچ بک بی وای دی سیگل 2025

هاچ بک BYD Seagull 2025

این خودرو مجموعا در سه تریم با نام‌های: ویتالیتی ادیشن با باتری ۳۰.۰۸ کیلووات ساعت و توان پیمایش ۳۰۵ کیلومتر و قیمت ۹۷۰۰ دلار، مدل فریدام ادیشن با باتری ۳۰.۰۸ کیلووات ساعت و توان پیمایش ۳۰۵ کیلومتر و قیمت ۱۰۵۰۰ دلار و مدل فلایینگ ادیشن با باتری ۳۸.۸۸ کیلووات ساعت و توان پیمایش ۴۰۵ کیلومتر و قیمت ۱۲ هزار دلار عرضه شده است. با این تفاسیر این خودرو در نسخه پایه چیزی حدود 600 میلیون تومان قیمت دارد که رقم بسیار خوبی برای یک هاچ بک برقی معتبر با این سطح از امکانات به نظر می‌رسد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
خودرو سوزوکی ایگنیس فقط با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان در هند عرضه می‌شود چری اکسید TXL مدل 2025 با امکانات بالا و طراحی جذاب روانه بازار شد هوندا سیویک Si مدل 2025 با پیشرانه قوی تر و قیمت بیشتر از قبل رونمایی شد + عکس و مشخصات

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*