ارزشمندترین گوشی اقتصادی 2024

کمپانی تکنو ارزشمندترین گوشی اقتصادی سال 2024 را رونمایی کرد

گوشی جدید تکنو کامون 30 اس پرو – Tecno Camon 30S Pro با قابلیت‌های جذابی و کاربردی احتمالا یکی از ارزشمندترین گوشی های اقتصادی سال 2024 خواهد بود.

مسلما کمپانی تکنو اصلا برندی در حد و اندازه‌های سامسونگ، اپل، شیائومی یا هواوی نیست. با این وجود افرادی که قصد خرید یک گوشی میانرده یا اقتصادی را داشته باشند، احتمالا با محصولات این کمپانی آشنایی بیشتری دارند. این برند چینی به‌تازگی محصول جدیدی به نام «تکنو Camon 30S Pro» را رونمایی کرده که از همین الان باید آن را یکی از ارزشمندترین گوشی های اقتصادی سال 2024 دانست.

در ادامه در بخش گوشی های موبایل گجت نیوز به بررسی بیشتر این محصول جذاب خواهیم پرداخت.

چرا Tecno Camon 30S Pro یکی از ارزشمندترین گوشی های اقتصادی سال 2024 است؟

گوشی اقتصادی جدید تکنو از تراشه هلیو G100 مدیاتک استفاده کرده که 6 نانومتری بوده و احتمالا در مقایسه با نسل قبلی خود توان پرداشی 7 درصد بهتری خواهد داشت. علاوه بر این، 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی نیز محصول اقتصادی جدید تکنو را به‌خوبی در امور پردازشی و مالتی تسکینگ یاری خواهند کرد. رم این گوشی البته به‌صورت مجازی تا 16 گیگ نیز قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی Tecno

تکنو Camon 30S Pro البته به‌طور رسمی از نسل پنجم فناوری‌های مخابراتی پشتیبانی نمی‌کند؛ اما با بهره‌گیری از ویژگی Carrier-Aggregate 2.0 قادر است سرعت دانلود معادل 300 مگابیت بر ثانیه را ارائه کرده و تجربه 4.5G باکیفیتی ارائه دهد.

این دستگاه همچنین از یک صفحه نمایش 6.78 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس تشکیل شده و نرخ رفرش 120 هرتزی ارائه می‌دهد. تکنو همچنین حسگر اثر انگشت را در زیر این صفحه نمایش تعبیه کرده و گوشی اقتصادی‌اش را در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و طلایی روانه بازار کرده است. ضخامت این دستگاه نیز تنها 7.7 میلیمتر است.

ارزشمندترین گوشی اقتصادی 2024

ارزشمندترین گوشی اقتصادی سال 2024 تکنو همچنین از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به حسگر IMX896 سونی بهره می‌برد و در کنار آن از یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی نیز مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی به لرزشگیر نوری مجهز است که برای یک گوشی اقتصادی دستاوردی مهم به شمار می‌رود. علاوه بر این، در قسمت پشت نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی هستیم که به فوکوس خودکار از طریق ردیابی چشم مجهز است.

دوربین گوشی Tecno

از طرف دیگر باتری گوشی Tecno Camon 30S Pro نیز 5000 میلی آمپر ساعتی است و یک سیستم شارژ سریع 45 واتی درون آن تعبیه شده است. علاوه بر این، گوشی اقتصادی جدید تکنو نخستین محصول این کمپانی است که به شارژ بیسیم مجهز بوده و قادر است از این طریق با توان 20 وات شارژ شود.‌ تکنو همچنین پد شارژ مغناطیسی مخصوص را همراه این دستگاه به خریداران آن عرضه کرده و کلکسیون جذابیت این دستگاه را کامل می‌کند.

علاوه بر این، گوشی تکنو Camon 30S Pro از سه حالت مختلف برای شارژ پشتیبانی می‌کند. حالت اول هایپر شارژ (Hyper Charge) است که بالاترین سرعت شارژ را فراهم می‌کند. همچنین دیگر مد این دستگاه هم شارژ هوشمند (Smart Charge) است که با مدیریت میزان باتری توازنی منطقی بین سرعت شارژ و تولید حرارت برقرار می‌کند. از سوی دیگر، سومین مد شارژ در این گوشی نیز شاژ با دمای پایین (Low Temp) است که سرعت شارژ و در نتیجه حرارت تولید شده حین شارژ شدن را نیز کاهش داده و از این طریق عمر باتری را افزایش می‌دهد.

ارزشمندترین گوشی اقتصادی 2024

گوشی تکنو کامون 30 اس پرو همچنین از ان اف سی و رادیو FM نیز پشتیبانی کرده و فرستنده مادون قرمز را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این، به‌صورت پیش‌فرض سیستم عامل اندروید 14 روی این گوشی نصب است؛ هرچند که می‌توان انتظار داشت در ادامه نسخه‌های بعدی این سیستم عامل نیز برای آن منتشر شود.

قیمت دقیق گوشی Tecno Camon 30S Pro هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست؛ اما با در نظر گرفتن آن‌که مدل‌های Camon 30 Premier و Camon 30 به‌ترتیب با قیمت‌های 478 و 275 دلار به فروش می‌رسند می‌توان انتظار قیمتی بین 300 تا 350 دلاری را برای آن داشت که ارزش خریدش را فوق‌العاده بالا خواهد برد.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی تاشو Tecno Phantom V Flip ، اولین گوشی منعطف تکنو معرفی شد گوشی تکنو POVA 6 PRO 5G با باتری غول پیکر و پردازنده پرچمدار به میدان آمد فناوری نوآورانه تکنو برای تغییر رنگ قاب گوشی ها + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*