تکنو POVA 6 PRO 5G

گوشی تکنو POVA 6 PRO 5G با باتری غول پیکر و پردازنده پرچمدار به میدان آمد

کمپانی Tecno با رونمایی از گوشی تکنو POVA 6 PRO 5G در رویداد MWC 2024 با تراشه قدرتمند و شارژدهی فوق‌العاده به عرصه گوشی‌های گیمینگ قدم گذاشت.

کمپانی تکنو در خلال رویداد MWC 2024 در بارسلونا از گوشی POVA 6 PRO 5G خود رونمایی کرد. این گوشی با وعده ارائه عملکرد قدرتمند برای گیمرهای موبایل و علاقمندان به تماشای محتوای چندرسانه‌ای به بازار عرضه خواهد شد و مشخصات فنی آن نیز نویدبخش این قابلیت‌های جذاب هستند. گوشی جدید تکنو علیرغم ضخامت بسیار کم 7.88 میلیمتری خود از یک باتری عظیم‌الجثه 6000 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و از شارژ سریع 70 واتی پشتیبانی می‌کند.

نورهای مینی ال ای دی نصب شده روی بدنه این دستگاه قابلیت شخصی‌سازی فراوانی داشته و به سبک گوشی‌های گیمینگ سرشناسی مثل سری راگ فون ایسوس سعی در ارائه تجربه گیمینگ ایده‌آل دارند. علاوه بر این، سیستم صوتی قدرتمند این گوشی نیز با پشتیبانی از استاندارد دالبی اتموس یکی از بهترین تجربه‌های صوتی در صنعت گوشی های موبایل را ارائه خواهد کرد.

لئو لی، مدیر بخش محصولات کمپانی تکنو، ساخت گوشی POVA 6 PRO 5G را حاصل تحقیق گسترده تیم فروش و بازاریابی این کمپانی روی عادات مصرف مشتریان دانست. به‌ادعای او، یافته‌های بخش مشتریان کمپانی Tecno حاکی از تمایل فراوان کاربران به گوشی‌های گیمینگ با شارژدهی بسیار بالای باتری بوده است. بر همین اساس گوشی تکنو POVA 6 PRO 5G با ارائه قابلیت‌های پیشرفته و حرفه‌ای باتری و عملکرد فنی قدرتمند به دنبال جلب رضایت این دسته کاربران است.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی تاشو Tecno Phantom V Flip ، اولین گوشی منعطف تکنو معرفی شد کنسول بازی دستی، عینک واقعیت افزوده و یک سگ رباتیک جذاب؛ محصولات جدید تکنو در MWC 2024 راهنمای خرید گوشی گیمینگ؛ بهترین موبایل های مخصوص بازی در سال ۲۰۲۳

در ادامه با مشخصات این گوشی بیشتر آشنا خواهیم شد.

تکنو POVA 6 PRO 5G؛ قدرتمند، ایمن و بهینه!

گوشی جدید Tecno

معرفی بییشتر گوشی جدید و پرچمدار تکنو را در دو دسته اصلی باتری و نورپردازی انجام خواهیم داد.

مشخصات باتری گوشی جدید تکنو

گوشی جدید Tecno محصولی قدرتمند برای گیمرها به شمار می‌رود که علیرغم ضخامت کمی که دارد به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که توانایی ارائه 11 ساعت شارژدهی حین گیمینگ، 14 ساعت شارژدهی حین استریم محتوا و 31 ساعت شارژدهی در صورت برقراری تماس تلفنی را خواهد داشت. این باتری غول‌پیکر در بدنه‌ای با ضخامت 7.88 میلیمتری قرار گرفته که 12.4 درصد باریک‌تر از نسل قبلی این دستگاه به شمار می‌رود. بعلاوه، وزن این گوشی نیز 195 گرم خواهد بود.

در کنار ارائه شارژدهی بسیار بالا، باتری تکنو POVA 6 PRO 5G همچنین دوام فوق‌العاده‌ای هم دارد. بر اساس ادعای کمپانی Tecno، با در نظر گرفتن سیکل شارژ 1.5 روزه برای این گوشی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن پس از گذشت شش سال قادر به ارائه 80 درصد از عملکرد اصلی خود خواهد بود.‌ این میزان 15 درصد بیشتر از بهترین محصولات دیگر برندهاست.

علاوه بر این، شارژ سریع 70 واتی باتری گوشی جدید Tecno نیز قادر است ظرف تنها 20 دقیقه شارژ باتری را به 50 درصد برساند و تمام ظرفیت آن را در 50 دقیقه کاملا شارژ کند. همچنین با رسیدن ظرفیت باتری به 1% مد Super-Endurance در این دستگاه فعال شده و اجازه بیست دقیقه استفاده در این شرایط را به کاربر می‌دهد. تکنو POVA 6 PRO 5G همچنین از شارژ معکوس بیسیم 10 واتی نیز پشتیبانی کرده و می‌تواند به عنوان شارژر بیسیم برای سایر دستگاه‌ها به کار رود.

تکنو POVA 6 PRO 5G

تکنو همچنین در گوشی پرچمدار جدیدش امکان شارژ باتری در دمای بسیار پایین 20- درجه سانتیگراد را هم فراهم کرده؛ درحالیکه خود گوشی قادر خواهد بود در دمای 60 درجه سانتیگراد هم بدون مشکل به فعالیتش ادامه دهد. این گوشی همچنین پذیرای انواع و اقسام فناوری‌های بازدارنده و حفاظتی مثل فناوری STS Secure Battery برای جلوگیری از ایجاد اتصالی در سیکل شارژ، Bypass Charge برای جلوگیری از داغ کردن دستگاه هنگام شارژ و سیستم شناسایی رطوبت مجهز شده تا خیال کاربران از بابت امنیت آن کاملا راحت باشد. بعلاوه، سیستم جدید «شارژ نردبانی» در این دستگاه نیز قادر به ارائه سه پروفایل سرعتی مختلف برای شارژ است که بر اساس نیاز کاربران بهینه‌ترین توازن بین شارژدهی و دوام باتری را تعیین کرده و اعمال می‌نماید.

نورپردازی پویا و طراحی فنی جذاب

گوشی پووا 6 پرو 5G تکنو توانسته با استفاده از المان‌های بصری جذاب در قاب پشتی، طراحی جذاب و تهاجمی خود را به رخ بکشد. روی قاب پشتی این دستگاه 210 نقطه نوری مینی ال ای دی مجزا و قابل کنترل تعبیه شده‌اند که ترکیب آن‌ها با یکدیگر می‌تواند طرح‌های جذابی را تولید کند که ضمن ایجاد جلوه بصری شگفت‌انگیز، کاربردهای گسترده‌ای هم دارند. این نورپردازی قادر است مواردی چون تماس‌های ورودی و میزان شارژ باتری را به کاربر نمایش داده و حین بازی هم با ارائه 101 حالت نورپردازی اختصاصی، تجربه‌ای منحصربفرد را در اختیار گیمرها قرار دهد.‌

تکنو همچنین در طراحی فنی دستگاه جدیدش هم به سنت گوشی‌های گیمینگ وفادار مانده و از یک الگوی منحصربفرد در طراحی و ساخت قاب بهره برده که هم بافت باکیفیتی داشته و هم اثر انگشت را جذب نمی‌کند. تکنو POVA 6 PRO 5G در دو رنگ سبز و خاکستری روانه بازار خواهد شد.

مشخصات فنی و قابلیت‌های منحصربفرد گوشی تکنو POVA 6 PRO 5G

تکنو POVA 6 PRO 5G

در ادامه مشخصات فنی و قابلیت‌های مخصوص گیمینگ گوشی پرچمدار جدید Tecno به‌صورت تیتروار بررسی خواهد شد.

  • صفحه نمایش 6.78 اینچی ارتقایافته مجهز به پانل‌های با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتز
  • کسب استاندارد TÜV Rheinland برای تابش نور آبی که باعث محافظت از چشم خواهد شد
  • حاشیه 1.3 میلیمتری صفحه نمایش که باعث بهبود میدان دید و تجربه بصری خواهد شد
  • پشتیبانی از دالبی اتموس به منظور ارائه صدای شفاف و باکیفیت از اسپیکر و هدفون
  • فضای خنک‌کنندگی 27342 میلیمتر مربع که حتی تحت سنگین‌ترین فشارها هم دستگاه را خنک نگه می‌دارد
  • موتور ارتعاشی جدید و باکیفیت که لرزش‌های نرم‌تر و بموقع‌تری را به دست کاربر منتقل می‌کند
  • تراشه دایمنسیتی 6080 مدیاتک با عملکرد فنی ایده‌آل و مصرف انرژی بهینه
  • فناوری HyperEngine 3.0 Lite که به بهبود کیفیت تمام جنبه‌های گیمینگ کمک می‌کند
  • حافظه داخلی 256 گیگ + 24 گیگ رم (12 گیگ + 12 گیگ اضافی) که علاوه بر ارائه مالتی تسکینگ سریع‌تر و عملکرد فوق‌العاده حین اجرای بازی، امکان ذخیره حجم گسترده‌ای از اطلاعات را نیز به کاربر می‌دهد.
  • حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش
  • رابط کاربری HiOS 14 با قابلیت‌های جدیدی مثل Game Space 4.0 و Game Assistant 4.0 برای بهینه‌سازی عملکرد دستگاه برای اجرای بازی
  • قابلیت کنترل از راه دور مادون قرمز
  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی دارای فلاش دو رنگ.

گوشی تکنو POVA 6 PRO 5G در چه مناطقی از دنیا عرضه خواهد شد؟

گوشی گیمینگ Tecno

گوشی گیمینگ جدید تکنو از پایان ماه فوریه در بازارهای فیلیپین، عربستان سعودی و هند قابل دسترسی خواهد بود. علاوه بر این، دیگر بازارهایی مثل جنوب شرقی آسیا، جنوب آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین نیز به فاصله کمی این گوشی را دریافت خواهند نمود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*