پویش المپیکی همراه اول

قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود

قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول همزمان با رقابت‌های المپیک 2024 فرانسه برگزار می‌شود. در ادامه با جزئیات این پویش همراه اول آشنا می‌شویم.

اپراتور همراه اول همزمان با برگزاری رقابت‌های المپیک 2024 فرانسه یک پویش جدید را به همین عنوان در نظر گرفت که تمام مشترکان در قرعه کشی آن شرکت داده خواهند داشت.

نحوه شرکت در پویش المپیکی همراه اول

تمام مشترکان اپراتور همراه اول با خرید بسته‌های ساعتی، مکالمه همراهی، اینترنت همراهی یا سیمکارت جوانان می‌توانند در قرعه کشی 10 سکه طلای پویش «المپیک 2024» شرکت کنند. این پویش تا 21 مرداد 1403 ادامه خواهد داشت.

مشترکان با شماره‌گیری «ستاره 121 مربع» می‌توانند از بسته‌های ساعتی این اپراتور بهره‌مند شوند. همچنین مشترکان این اپراتور با مراجعه به به اپلیکیشن همراه من، به ترتیب از طریق شماره گیری «ستاره 1000 ستاره 21 مربع» و «ستاره 1000 ستاره 1 مربع» می‌توانند برای خرید بسته‌های اینترنت همراهی و مکالمه همراهی اقدام کنند.

همچنین مشترکان برای خرید سیمکارت دائمی جوانان با شماره‌های مرغوب هم می‌توانند به فروشگاه برخط همراه اول به نشانی Shop.mci.ir مراجعه کرده و شماره مورد نظر خود را انتخاب کنند. لازم به ذکر است پس از اینکه اجرای این پویش به پایان رسید، زمان قرعه کشی نیز به شکل رسمی اعلام می‌شود.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) مدل‌های زبانی فارسی همراه اول با حضور وزیر ارتباطات در الکامپ ۱۴۰۳ معرفی شدند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*