لپ تاپ معطر ایسوس

لپ تاپ جدید ایسوس اتاق شما را معطر می‌کند

ایسوس به‌تازگی از یک لپ تاپ جدید و معطر با نام Adol Book 14 رونمایی کرده که علاوه بر مشخصات جذاب و ظاهر منحصربفرد قادر به خوشبو کردن محیط است.

ایسوس به‌تازگی از عجیب‌ترین لپ تاپی که فکرش را هم نمی‌کنید رونمایی کرده است. این لپ تاپ عجیب Adol Book 14 نام دارد و با وجود آن که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با Zenbook 14 OLED ندارد، از محفظه‌ای مخصوص نگهداری عطر بهره برده و قادر است فضا را معطر کند.

این لپ تاپ حاصل همکاری مشترک ایسوس و کمپانی مطرح زیبایی Anna Sui بوده و ضمن عرضه در رنگ‌بندی جذاب بنفش، با ارائه برخی قابلیت‌های جذاب بصری خود را از سایر دستگاه‌های ایسوس متمایز می‌کند. به‌طور خاص، لبه‌های ترک پد این دستگاه دارای طرح‌های هنری جذابی هستند و یک پروانه در قسمت پایین و سمت چپ کیبورد آن قابل مشاهده است. علاوه بر این، در وسط قاب دستگاه نیز لوگوی جدیدی قابل مشاهده است و روی کلید اسپیس بار هم عبارت «Live Your Dream» درج شده است.

ایسوس Adol Book 14

در عین حال، متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی لپ تاپ Adol Book 14 بدون شک محفظه مخصوص نگهداری عطر در آن است.

مشخصات فنی لپ تاپ جدید معطر ایسوس

عطرهای تعبیه‌شده در محفظه این دستگاه قابل تعویض بوده و بر اساس گزارش‌ها بویی شبیه به خوشبوکننده‌های یخچال یا خودرو دارند. همچنین با توجه به این که هیچ‌گونه فن جداگانه برای پخش کردن بو در این دستگاه تعبیه نشده بوی عطر به‌صورت طبیعی از بدنه دستگاه به بیرون پخش خواهد شد. همچنین محفظه نگهداری عطر نیز از بدنه آلومینیومی جدا شده تا تعویض محتویات آن راحت‌تر باشد.

Adol Book 14 همچنین از نظر مشخصات فنی نیز عالی است و عملا سخت افزار Zenbook 14 OLED را با قیمت پایین‌تر از 1000 دلار به خریداران ارائه می‌دهد. این دستگاه از پردازنده AMD Ryzen 9 8945H بهره برده و یک ترابایت حافظه داخلی و 32 گیگ رم دارد.‌ از سوی دیگر، صفحه نمایش اولد 2.8K آن نیز رزولوشن 2880 در 1800 پیکسلی داشته و نرخ رفرش 120 هرتزی ارائه می‌کند.

لپ تاپ معطر ایسوس

ایسوس همچنین همراه با لپ تاپ معطر و جدیدش یک ماوس با برند دستگاه، یک کیف و یک ادکلن Wishing Elf آنا سویی را هم به خریداران اهدا می‌کند.

البته ایسوس برنامه گسترده‌ای برای لپ تاپ جدیدش نداشته و آن را در تعداد محدود و با قیمت 969 دلار به فروش می‌رساند.‌ البته اگر به مشخصات این لپ تاپ علاقمندید، اما ظاهر آن را چندان نمی‌پسندید، می‌توان مدل‌های Zenbook 14 OLED یا Zenbook S 16 را خریداری کنید که همین مشخصات را با ظاهری ساده ارائه می‌دهند.

در گجت نیوز بخوانید:
لپتاپ جدید ایسوس ProArt 13 2024 Flip یک گجت توانمند برای تولید محتوا است لپ تاپ های جدید ایسوس با پردازنده هوش مصنوعی AMD از راه رسیدند لپ تاپ های جدید ایسوس با پردازنده هوش مصنوعی AMD از راه رسیدند اگر قصد خرید یک لپ تاپ باریک و سبک را دارید، این مدل‌ها بهترین‌اند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*