هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i

هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i با طراحی چشم نواز به بازار آمد

هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i با طراحی زیبا، فناوری لغو نویز فعال، کیفیت صدای عالی و از همه مهم‌تر قیمت زیر ۱۰۰ دلاری به بازار آمد

شرکت هواوی در جدیدترین رویداد رونمایی محصولات خود در چین، از هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i پرده برداشت. قیمت این هدفون‌ها 599 یوان (84 دلار) تعیین شده است و از امروز به‌صورت رسمی عرضه می‌شود. شما می‌توانید FreeBuds 6i را در سه رنگ بنفش، سفید آسمانی و مشکی تهیه کنید.

هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i

علاوه بر نسخه استاندارد، هواوی نسخه ویژه‌ای از این هدفون را نیز در همکاری با Pop Mart به نام FreeBuds 6i Streamer Melody Edition عرضه می‌کند. قیمت این نسخه ویژه نیز 899 یوان (126 دلار) خواهد بود و از همین امروز پیش‌فروش می‌شود.

مشخصات و قیمت هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i

از نظر مشخصات، این هدفون‌ها به درایور دینامیکی چهار مغناطیسی 11 میلی‌متری مجهز هستند که عملکرد صوتی بهبودیافته را ارائه می‌دهند. این هدفون‌ها همچنین دارای اکولایزر 10 باند هستند که به کاربران امکان تنظیم خروجی صدا بر اساس ترجیح خود را می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

چگونه موقعیت مکانی گوشی را فقط با یک کلیک تغییر دهیم؟

هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i

هواوی FreeBuds 6i با عمق حذف نویز 27 دسی‌بل و استفاده از الگوریتم هوشمند Intelligent Dynamic Noise Cancellation 3.0، توانایی حذف نویز را در محیط‌های مختلف به صورت بلادرنگ تنظیم می‌کند. این سیستم با استفاده از سه میکروفون و محفظه میرایی رزونانس، برای کاهش موثر نویز در فرکانس‌های متوسط تا بالا و بهبود دقت و سرعت حذف نویز با ارتقاء 2.4 برابری قدرت محاسباتی طراحی شده است.

این هدفون‌ها دارای کنترل‌های لمسی بصری، شارژ سریع و تا 35 ساعت پخش موسیقی هستند. همچنین دارای قابلیت اتصال چند دستگاهی، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب با استاندارد IP54 و اشتراک‌گذاری صدا هستند که آن‌ها را برای نیازهای مختلف کاربران مناسب می‌سازد.

در گجت نیوز بخوانید:
ریلمی از ساعت هوشمند و هدفون بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد شیائومی بند ۹، شیائومی واچ S4 و بادز ۵ معرفی شدند؛ گجت های پوشیدنی جدید شیائومی با هدفون جدید آدیوتکنیکا بدون نیاز به شارژر، ۹۰ ساعت موزیک گوش کنید! با این هدفون بی سیم هوش مصنوعی، هر کسی را ببینید صدای او را می‌شنوید هدفون بی سیم جدید آنر، ۴۰ ساعت عمر باتری و قیمت اقتصادی دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*