تبلت هواوی میت پد ایر 2024

هواوی میت پد ایر 2024: تلفیق زیبایی و عملکرد در یک تبلت حرفه‌ای

تبلت جدید هواوی میت پد ایر 2024 – Huawei MatePad Air 2024 با تلفیقی از زیبایی و قدرت، استاندارد تازه‌ای را در تبلت‌های اندرویدی به‌وجود آورده است.

غول چینی، کمپانی هواوی روزهای شلوغی را می‌گذراند. آن‌ها طی روزهای اخیر از محصولات مختلفی همچون لپ تاپ گیمینگ میت بوک جی تی ۱۴ و گوشی تاشو اقتصادی و جذاب هواوی نوا فلیپ، رونمایی کرده‌اند. اکنون نوبت به پرده‌برداری از یک تبلت جدید به‌نام MatePad Air رسیده است. هواوی با رونمایی از میت پد ایر 2024، بار دیگر استانداردهای تبلت‌های اندرویدی را ارتقا بخشید. این تبلت با طراحی ظریف تمام فلزی، نمایشگر خیره‌کننده و عملکرد قدرتمند، تجربه‌ای بی‌نظیر از کاربری را ارائه می‌دهد.

تبلت میت پد ایر 2024 هواوی چه در چنته دارد؟

تبلت هواوی میت پد ایر 2024

نسل جدید تبلت Huawei MatePad Air با بدنه‌ای فوق‌العاده باریک و وزن سبک، به راحتی در دست جای می‌گیرد. استفاده از مواد مقاوم در برابر خوردگی و تعریق دست، دوام و راحتی استفاده از این تبلت را تضمین می‌کند. نسخه Soft Light نیز با پوشش ضد بازتاب، تجربه‌ای شبیه به نوشتن روی کاغذ را ارائه می‌دهد.

نمایشگر 144 هرتزی با رزولوشن 2.8K، رنگ‌های زنده و روشنایی بالا، دنیای محتوا را با جزئیات بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. فناوری نانو اتچینگ نیز با کاهش چشمگیر نور مزاحم، خستگی چشم را کاهش می‌دهد و تجربه‌ای لذت‌بخش از تماشای فیلم و بازی را فراهم می‌کند.

تبلت هواوی میت پد ایر 2024

میت پد ایر 2024 با سخت‌افزار قدرتمند خود، اجرای روان برنامه‌ها و بازی‌ها را تضمین می‌کند. باتری 10100 میلی‌آمپر ساعتی نیز به شما امکان می‌دهد ساعت‌ها به تماشای فیلم، بازی یا کار بپردازید. شارژ سریع 66 واتی نیز به شما اجازه می‌دهد تا در کمترین زمان ممکن، باتری تبلت خود را شارژ کنید.

پیشینه خبر:
هدفون بی‌سیم هواوی فری بادز 6i با طراحی چشم نواز به بازار آمد بازار گوشی های تاشو در چین در تسلط کامل هواوی است این شما و این اولین لپ تاپ گیمینگ هواوی + عکس تبلت پرچمدار وان پلاس پد ۲ با قوی‌ترین پردازنده جهان معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*