آ 55 گلکسی Ai

هوش مصنوعی سامسونگ گلکسی Ai به دو گوشی پرفروش آ 55 و آ 35 می‌آید

کاربران گوشی های میانرده گلکسی آ 55 و گلکسی آ 35 به‌زودی قادر به استفاده از قابلیت‌های فوق‌العاده هوش مصنوعی گلکسی Ai خواهند بود.

تا کنون هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ تنها در اختیار گوشی‌های پرچمدار و رده‌بالای این کمپانی قرار داشته است. با این وجود طبق اخبار جدیدی که شب گذشته منتشر شده، کره‌ای‌ها تصمیم دارند هوش مصنوعی جذاب خود را به محصولات میانرده‌شان هم اضافه کنند. بر این اساس ظاهرا دو گوشی و محبوب گلکسی آ 35 و گلکسی آ 55 نخستین میانرده‌هایی خواهند بود که گلکسی Ai را دریافت می‌کنند. این قابلیت‌ها به‌عنوان بخشی از آپدیت One UI 6.1.1 به این دو گوشی میانرده افزوده خواهد شد.

گوشی میانرده سامسونگ

گلکسی آ 55 و آ 35؛ نخستین میانرده‌های دریافت‌کننده گلکسی Ai سامسونگ

البته گزارش‌های اخیر هیچ اطلاعاتی در خصوص آن که بروزرسانی بعدی سامسونگ چه‌زمانی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت در اختیارمان قرار نمی‌دهند و صرفا «این ماه یا ماه بعد» را به‌عنوان زمان انتشار One UI 6.1.1 برای میانرده‌های سامسونگ عنوان می‌کنند.

از سوی دیگر حتی نمی‌دانیم کدام قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ به میانرده‌های این کمپانی اضافه خواهند شد. در عین حال می‌توان پیش‌بینی کرد که احتمالا قابلیت‌هایی که به توان پردازشی چندان زیادی نیاز ندارند در آپدیت وان یو آی 6.1.1 حضور خواهند داشت؛ زیرا گلکسی A35 و گلکسی A55 از نظر توان پردازشی چندان قدرتمند نیستند. همچنین هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ مسلما روی برخی محصولات میانرده و اقتصادی ضعیف‌تر سامسونگ نیز کارآیی نخواهد داشت. بنابراین بعید به نظر نمی‌رسد که همه گوشی‌های اندرویدی سامسونگ قادر به دریافت این هوش مصنوعی باشند.

آ 55 گلکسی Ai

بد نیست بدانید که سامسونگ تنها کمپانی نیست که هوش مصنوعی اختصاصی خود را به گوشی‌های میانرده‌اش می‌آورد. پیش‌تر کمپانی Oppo موفق شده بود با ارائه برخی ویژگی‌های AI به محصولات میانرده خود میزان نفوذ هوش مصنوعی بین کاربرانش را به‌طور قابل توجهی افزایش دهد. نکته جالب آن است که اوپو بر خلاف سامسونگ، از قابلیت‌های هوش مصنوعی یکسانی در گوشی‌های میانرده سری رنو 12 و پرچمداران سری فایند ایکس استفاده می‌کند.

در گجت نیوز بخوانید:
مقایسه قابلیت‌های عکسبرداری گلکسی A55 و گلکسی A35؛ دوربین کدامیک بهتر است؟ ویدیو مقایسه گلکسی A35 و گلکسی A55؛ کدام برنده جنگ خانوادگی سامسونگ است؟ نکات مهمی که باید پیش از خرید سامسونگ گلکسی A55 بدانید نکات مهمی که باید پیش از خرید سامسونگ گلکسی A35 بدانید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*