دوربین مخفی یاب شیائومی

دوربین مخفی یاب؛ آپدیت جدید شیائومی بزرگترین ترس شما را نابود می کند

آپدیت جدید سیستم عامل هایپر اوس اس نگرانی کاربران را در خصوص دوربین‌های مخفی از بین می‌برد. دوربین مخفی یاب شیائومی چطور کار می‌کند؟

حتما برای شما هم پیش آمده که وارد مکانی ناشناخته شوید و بخواهید کاری انجام دهید اما از ترس وجود دوربین مخفی پشیمان شوید. نگرانی کاربران در چنین موقعیت‌هایی کاملا قابل درک است و شیائومی در راستای توجه به نیاز طیف وسیعی از کاربران آپدیت بزرگی را به زودی برای سیستم عامل هایپر او اس 2.0 عرضه می‌کند تا ترس شما از بین برود.

دوربین مخفی یاب شیائومی چیست؟

کاربران شیائومی می‌توانند به زودی دوربین‌های مخفی مکان‌های ناشناخته را از طریق دستگاه‌های HyperOS 2.0 شناسایی کنند و نگرانی خود بابت دزدکی دیده شدن را از بین ببرند. به گفته شیائومی، دو گزینه برای ویژگی دوربین مخفی یاب وجود خواهد داشت که در ادامه توضیح می‌دهیم.

دوربین مخفی یاب شیائومی

در ابتدا کاربران می‌توانند دوربین‌های متصل به WLAN (نوعی شبکه بی‌سیم) را اسکن کنند و بدین ترتیب در کوتاه ترین زمان ممکن دوربین متصل به شبکه در آن حوالی را پیدا کنند. گزینه دوم پیش روی کاربران شامل قابلیت تشخیص دوربین واقعی است. کاربران در این روش می‌توانند با استفاده از سیستم دوربین دستگاه شیائومی خود، محیطی که در آن قرار دارند را اسکن کنند تا دوربین‌های مخفی نمایش داده شود.

همچون سایر برنامه‌های تشخیص دوربین مخفی، ویژگی جدید هایپر او اس می‌تواند از نور مادون قرمز به منظور شناسایی انفجارهای کوچک نور یا چشمک زن استفاده کند. انتظار می‌رود که شرکت شیائومی در ماه اکتبر برای چندین دستگاه شیائومی، پوکو و ردمی از این قابلیت استفاده کند.

همچنین بخوانید:
آیا راهی برای خلاص شدن از تبلیغات آزاردهنده گوشی های شیائومی وجود دارد؟ شیائومی، تنها گوشی ساز چینی لیست پرفروش ترین ها پوکو ام ۶ پلاس، گوشی میانرده جدید شیائومی معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*