قیمت ری را

ایران خودرو رسما قیمت ری را، نخستین شاسی بلند ایرانی را اعلام کرد

گروه صنعتی ایران خودرو، سرانجام قیمت پایه کراس اوور ری را درب کارخانه و بدون احتساب هزینه های جانبی را اعلام کرد.

خودرو ری را، اولین کراس اوور ساخت ایران است که در سال گذشته به‌صورت رسمی از سوی شرکت ایران خودرو معرفی شده بود. پس از اعلام قیمت ری را به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، طولی نکشید که وزیر صمت دولت سیزدهم این قیمت را تکذیب کرده و عنوان داشت که ری را با قیمت زیر ۱ میلیارد تومان به بازار عرضه خواهد شد. حال طبق آخرین اخبار خودرو، سرانجام قیمت پایه این محصول جنجالی ایران خودرو به صورت رسمی اعلام شده است.

قیمت پایه ری را در مرداد ۱۴۰۳

قیمت ری را

بر اساس اعلام ایران خودرو، قیمت فروش ری را (درب کارخانه) مبلغ ۹۷۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت اعلامی صرفا بهای کارخانه بوده و سایر هزینه‌ها مانند مالیات بر ارزش افزوده، شماره گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر عوارض و پرداخت‌های قانونی به آن اضافه می‌شود.

با این تفاسیر قیمت نهایی و مصرف کننده این خودرو حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد بالاتر از مبلغ اعلامی خواهد بود و در همان محدوده ۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومانی که در گذشته اعلام شده بود، پیش‌بینی می‌شود.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
قیمت سهند پارس خودرو رسما اعلام شد خودروهای فرسوده و پرمصرف بلای جان ایران؛ مصرف بنزین داخلی ۳ برابر استاندارد جهانی بازار خودرو ایران همچنان در کما؛ ریزش قیمت‌ها در بازار بی خریدار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*