تاریخ آغاز فروش شیائومی می ۵ پرو اعلام شد

تاریخ آغاز فروش شیائومی می ۵ پرو اعلام شد

شیائومی پرچم‌دار جدید خود یعنی شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) را در دو مدل تولید کرده است که مدل اول آن با نام می ۵ (Mi 5) فروشی نزدیک به ۱۷ میلیون را تجربه کرد و این فروش بالا فاکس‌کان را مجبور به افزایش چند برابری تولید خود کرد! مدل دوم، می ۵ پرو است که شیائومی امروز تاریخ آغاز فروش آن را اعلام کرد.

شیائومی می ۵ ( Xiaomi Mi 5 ) یکی از اسمارت‌فون‌هایی بود که در کنگره‌ی جهانی موبایل ( MWC) سر و صدای زیادی به پا کرد و در کنار گلکسی اس ۷، اس ۷ اج و ال جی جی ۵ توانست تمام توجهات را به خود جلب کند. با اینکه مدل اول می ۵ توانست فروش بالایی را تجربه کند و مورد استقبال خوبی از سوی کاربران قرار بگیرد، اما هنوز هم خیلی از کاربران منتظر مدل پرو هستند تا آن را خریداری کنند.

تاریخ آغاز فروش شیائومی می ۵ پرو اعلام شد

شیائومی هم در پاسخ به این دسته از خریداران اعلام کرده است که فروش می ۵ پرو ( Xiaomi Mi 5 Pro ) از روز ششم آوریل آغاز خواهد شد. جالب است بدانید که روز ششم آوریل، دقیقا همان روزی است که در سال ۲۰۱۰ میلادی، کمپانی شیائومی تاسیس شده است و به مناسبت همین سالگرد قرار است فروش می ۵ Pro به صورت نمادین در این روز انجام شود.

البته قرار است شیائومی حدود یک هفته قبل از فروش اصلی و در تاریخ سی و یکم ماه مارس، یک نسخه‌ی سفارشی از Mi 5 Pro را هم به مناسبت سالگرد تاسیس خود به فروش برساند. این نسخه به تعداد ۲۰۰۰ عدد تولید خواهد شد و به نام «نسخه‌ی یادبود» فروخته خواهد شد. شماره‌ی مدل این نسخه‌های نمادین نیز پشت آن‌ها درج خواهد شد تا آن‌ها به یک مدل منحصربفرد تبدیل شوند؛ جالب است بدانید که حدود ۱۶ هزار کاربر برای خرید این نسخه‌ی ویژه درخواست خود را ثبت کرده اند!

تاریخ آغاز فروش شیائومی می ۵ پرو اعلام شد

بنابراین ابتدا در روز ۳۱ ماه مارس فروش نسخه‌ی یابود انجام می‌شود و سپس حدود یک هفته بعد از آن، فروش اصلی شیائومی می ۵ پرو با قیمت ۲۶۹۹ یوان معادل ۴۱۵ دلار انجام خواهد شد. این قیمت برای اسمارت‌فونی که از نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p (رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰)، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ SoC، باتری با ظرفیت ۳,۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد، بسیار شگفت انگیز است.

گفتنی است که تفاوت نسخه‌ی معمولی Mi 5 با نسخه‌ی پرو این است که نسخه‌ی معمولی با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود اما نسخه‌ی Pro دارای حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی است.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. امیرحسین محمودزاده ابوزیدابادی

    دوستان گجتی لطفا دقیقتر و حرفه ای تر باشید!
    ۱-ای کاش بعد از هر تاریخ میلادی ، تاریخ شمسیش رو هم بنویسید!
    ۲-در ضمن اطلاعات ناقص هست!
    نسخه پرو از قاب پشت سرامیکی بهره میبره

    • با تشکر از نکته ای که ذکر کردید امیرحسین جان.
      تاریخ شمسی رو هم سعی میکنیم ذکر کنیم.
      در مطلب هم درباره‌ی تفاوت ظاهری بحث نشده و تمرکز روی سخت افزار بوده؛ بنابراین لزومی به مطرح کردن نکته‌ی دومی که گفتید نیست.

  2. باید به شیائومی مرحبا و احسن گفت زیرا اگر بفرض محال شرکت اپل بخواد آیفون را درست با این مشخصات سخت افزاری بسازه که محاله اینکار را بکنه بعید نیست قیمت آنرا ۲۰۰۰ دلار تعیین کنه!