ایلان ماسک یوفو

ایلان ماسک ضربه محکمی را به طرفداران یوفو و موجودات فضایی زد

ایلان ماسک اخیرا نظرات جالبی را در رابطه با حضور تمدن‌ های بیگانه در کره زمین، یوفو و پیدا کردن موجودات فضایی مطرح کرده است. هرچند که نظرات وی مورد پسند طرفداران تئوری‌های توطئه و UFO نخواهد بود.

ایلان ماسک همیشه به‌خاطر نظرات جنجالی خود در رابطه با سفر به مریخ و تبدیل انسان به‌گونه‌ای چند سیاره‌ای شناخته می‌شود. او توانسته شرکت اسپیس ایکس را به یک غول فضایی تبدیل کند. شرکتی که این روزها نقش مهمی در برنامه‌های فضایی ناسا دارد و قرار است در پروژه آرتمیس نیز حضور داشته باشد. با همه اینها ایلان ماسک چندان نظر مثبتی در رابطه با یوفو و موجودات فضایی ندارد.

نظرات جذاب ایلان ماسک در مورد یوفو، تمدن‌های فضایی و سفر آنها به زمین

ایلان ماسک یوفو

اخیرا مدیرعامل و بنیان‌گذار شرکت اسپیس ایکس در یک گفت‌و‌گوی جذاب حاضر شده است تا در رابطه با نحوه نجات بشر صحبت کند. هرچند که بحث خیلی زود به کاوش‌های فضایی کشیده شد. در طول گفت‌و‌گو از ایلان ماسک پرسیده شد که نظرش در مورد مونولوگ ابتدایی مجموعه Star Trek چیست. در این مونولوگ گفه می‌شود که هدف جستجوی شکل‌های جدید حیات و تمدن‌های پیشرفته است.

ایلان ماسک گفت که فکر می‌کند این مسئله باید در اهداف ما باشد. اگر ما پهپادهای خاصی را به نقاط مختلف جهان بفرستیم، احتمالا با باقیمانده‌های تمدن‌های پیشرفته‌ای مواجه خواهیم شد که مدت‌ها پیش نابود شده‌اند. وی همچنین تاکید کرد که به‌نظر نمی‌رسد یوفو و موجودات فضایی هرگز از زمین بازدید کرده باشند.

ماسک در ادامه صحبت‌های خود گفت که مردم همیشه از او می‌پرسند که آیا فضایی‌ها در زمین و بین ما هستند یا خیر. باوری که وی نمی‌تواند قبول کند؛ اما در میان مردم آمریکا بسیار رایج است. جالب اینجاست که اکثر همین افراد سفر به ماه را باور ندارند و آن را یک شبیه‌سازی ساده برای افکار عمومی به‌حساب می‌آورند.

ایلان ماسک یوفو

ایلان ماسک دلایل خود در رابطه با عدم وجود یوفو را نیز ارائه کرد. بنیان‌گذار شرکت تسلا توضیح داد که آنها تقریبا ۶۰۰۰ ماهواره را در مدار پایینی زمین مستقر کرده‌اند. ماهواره‌هایی که همیشه تحت‌نظر قرار دارند و باید برای جلوگیری از برخورد با اجرام مختلف فضایی تغییر جهت دهند. هرچند که در طور این مدت آنها هرگز مجبور نشده‌اند برای جلوگیری از برخورد با یک یوفو از مسیر اصلی خود خارج شوند.

در واقع به بیان ایلان ماسک شرکت اسپیس ایکس تاکنون موفق نشده هیچ شواهدی را مبنی بر وجود موجودات فضایی و بازدید آنها از زمین پیدا کند. آنها حتی دایره خود در رابطه با موجودات فضایی را هم کمی گسترده‌تر کرده‌اند و حاضرند هرگونه فضاپیمای ظاهرا کنترل شده با هوش غیر انسانی را نیز بررسی کنند. با وجود این، تاکنون مدرک مهمی در این زمینه به‌دست نیامده است.

البته ایلان ماسک به‌طور کامل ایده وجود یوفو و موجودات فضایی را رد نمی‌کند. او از مخاطبان سرتاسر جهان درخواست کرد که اگر مدرک قابل‌توجهی در زمینه وجود یوفو دارند، به او ارائه دهند. میلیاردر معروف دنیای فناوری بسیار مشتاق است که مدارک احتمالی را دیده و ایده دیدار با موجودات فضایی را بررسی کند. هرچند که به‌باور وی چنین مدرکی وجود خارجی ندارد.

موجودات فضایی

ایلان ماسک همچنین به باور خاصی در رابطه با یوفو و موجودات فضایی اشاره کرد که به‌وفور در اخبار نجوم دیده می‌شود. وی بر این باور است که نبود نشانه‌ای از موجودات فضایی پیشرفته بسیار ترسناک جلوه می‌کند. بنیان‌گذار اسپیس ایکس تاکید می‌کند که اگر یک تمدن موفق شده بود حتی برای یک میلیون سال دوام بیاورد، قطعا تاکنون توانسته بود به کاوش در سرتاسر کهکشان راه شیری پرداخته و در سیاره‌های مختلف ساکن شود. هرچند که ما چنین چیزی را نمی‌بینیم.

به‌بیانی دیگر می‌توان گفت که یک تمدن پیشرفته با عمر نسبتا طولانی بسیار نادر است. در این حالت یا تمدن‌های پیشرفته فضایی اصلا وجود خارجی ندارند و یا اینکه به‌دلایل مختلف پس از مدت کوتاهی نابود می‌شوند. در هر دو صورت می‌توان گفت که تمدن انسانی همچون شعله کبریتی کوچک در یک تاریکی بی‌انتها می‌درخشد و باید از آن حفاظت کنیم.

بنیان‌گذار اسپیس ایکس

صحبت‌های ایلان ماسک در رابطه با یوفو و موجودات فضایی در حالی مطرح می‌شود که ماهواره‌های استارلینک مرتب در خطر برخورد با اجرام فضایی هستند. در واقع در یک بازه شش ماهه بین ۱ ژوئن تا ۳۰ نوامبر این ماهواره‌ها مجبور شده‌اند ۲۴۴۱۰ بار مسیر خود را تغییر دهند تا از یک فاجعه جلوگیری کنند.

در پایان باید گفت که شاید صحبت‌های میلیاردر معروف در رابطه با یوفو و بازدید موجودات فضایی از زمین تا حدودی منطقی باشد، اما در رابطه با تمدن‌های فضایی چندان دقیق نیست. پیشتر در اخبار علمی گفته شده بود که ما فقط قادر به مشاهده ۳ درصد از کل جهان هستی با تلسکوپ‌های خود هستیم. در همین ۳ درصد نیز بین ۱۰۰ میلیارد تا ۲ ترلیون کهکشان وجود دارد که راه شیری تنها یکی از آنها است.

ایلان ماسک یوفو

با توجه به این ابعاد حیرت‌انگیز می‌توان گفت که به‌احتمال فوق‌العاده زیاد موجودات فضایی پیشرفته در کهکشان‌های دیگر وجود دارند؛ اما فاصله بسیار زیاد مانع از برقراری ارتباط با تمدن‌های دیگر و یا سفر آنها به راه شیری می‌شود. از طرفی فراموش نکنید که انسان برای مدت بسیار کوتاهی در کره خاکی حضور داشته است و شاید در گذشته موجودات فرازمینی از سیاره ما بازدید کرده باشند.

آیا شما با نظرات ایلان ماسک در مورد یوفو و موجودات فضایی موافق هستید؟

بیشتر بخوانید:
چطور انسان ها موجودات فضایی خاکستری را کشف کردند؟ راه حل جدید دانشمندان برای پیدا کردن موجودات فضایی انسان‌ ها اولین تمدن پیشرفته کره زمین نیستند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*