گوشی میان رده One UI 7

سامسونگ در حال تست ONE UI 7 روی گوشی های میان رده است؛ اما یک خبر بد وجود دارد

سامسونگ در حال توسعه و آزمایش ویژگی های مختلف برای رابط کاربری One UI 7 در گوشی های میان رده است. این آپدیت باید بر پایه اندروید 15 منتشر شود؛ اما فعلا یک مشکل بزرگ اجازه پیشرفت را نمی‌دهد.

با توجه به عملکرد بسیار خوب رابط کاربری وان یو آی در گوشی های سامسونگ، بسیاری از کاربران مشتاق دریافت آپدیت جدید هستند. شرکت کره‌ای اعلام کرد که نسخه بتا آپدیت One UI 7 را با کمی تاخیر در اواخر همین ماه برای کاربران سری گلکسی S24 منتشر خواهد کرد. کمی بعد نیز گفته شد که رابط کاربری One UI 7 برای گوشی میان رده گلکسی A55 هم منتشر خواهد شد.

مشکل سامسونگ در انتشار آپدیت One UI 7 برای گوشی های پرچمدار و میان رده

تصاویر لو رفته نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد در آپدیت وان یو آي 7 (بر پایه اندروید 15) تغییرات زیادی را در زمینه طراحی کلی ایجاد کند. همچنین بخش تنظیمات سریع بهبود می‌یابد و شاهد اضافه شدن قابلیت‌های بیشتر هوش مصنوعی به مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ خواهیم بود.

گوشی پرچمدار One UI 7

همه‌چیز برای سامسونگ و طرفدارانش به‌خوبی پیش می‌رفت تا اینکه وعده شرکت کره‌ای برای انتشار آپدیت عملی نشد. ظاهرا مشکل خاصی برای آپدیت One UI 7 پیش آمده است و سامسونگ نمی‌تواند آن را برای گوشی های پرچمدار و میان رده خود عرضه کند. در میان شایعات اخبار تکنولوژی جزئیات این مشکل مشاهده نمی‌شود. همچنین مشخص نیست که سامسونگ کی قصد دارد آپدیت اشاره شده را منتشر کند.

در حالی خبر تاخیرهای سامسونگ منتشر می‌شود که ظاهرا گوگل قصد دارد در ۲۳ مرداد ماه کنفرانسی را برگزار کند. در این کنفرانس اطلاعات بیشتری در رابطه با روند توسعه اندروید 15 و ویژگی‌های جدید آن ارائه خواهد شد. اگر گوگل روند سالیان گذشته خود را ادامه دهد، نسخه نهایی اندروید 15 در اواخر پاییز در اختیار کاربران گوشی‌های پیکسل قرار می‌گیرد. بدین‌ترتیب می‌توان انتظار داشت که کاربران گوشی های پرچمدار سامسونگ آپدیت اندروید 15 را در زمستان دریافت کنند.

آپدیت نسخه پایدار و نهایی One UI 7 برای گوشی های ارزان‌تر نیز احتمالا در بهار یا تابستان سال آینده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
خبر بد برای صاحبان این گوشی ها؛ منتظر آپدیت اندروید ۱۵ نباشید هوش مصنوعی Galaxy AI به میلیون‌ها گوشی ارزان قیمت سامسونگ می‌آید! آخرین اطلاعات لو رفته از آپدیت One UI 7 سامسونگ، لیست گوشی‌ها و اطلاعات جذابی را فاش می‌کند

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*