ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

ابزارهای هوش مصنوعی به کمک کاربران آمده‌اند تا انجام وظایف را ساده‌تر کنند. در ادامه با چند ابزار مخصوص تبدیل متن به ویدیو آشنا شوید.

دوران ساخت ویدیوهایی که به ادیت زیاد نیاز داشتند و بسیار هم پرخرج بودند به پایان رسیده است. حالا همه با در دست داشتن یک لپتاپ متصل به اینترنت و تنها با چند کلیک به کمک ابزار هوش مصنوعی ویدیو ساز می‌توانند ظرف مدت چند ثانیه ویدیوهای فوق العاده بسازند. این ابزارهای مفید راه را برای ایجاد ویدیوهای حرفه‌ای آسان‌ می‌کنند و حتی اگر قبلا هرگز ویدیو ویرایش نکرده باشید، می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید.

حالا می‌توانید روی خلاقیت خودتان متمرکز شوید و داستان سرایی کنید و بخش فنی ساخت ویدیو را به ابزار هوش مصنوعی بسپارید. این ابزارها درست مانند چوب جادویی در دستان کاربر عمل کرده و ایده‌های ذهنی را به ویدیوهای جذاب تبدیل می‌کنند.

بهترین ابزارهای رایگان هوش مصنوعی

در صدر فهرست ما ابزار هوش مصنوعی معروفی قرار دارد که به محض عرضه عمومی می‌تواند دل کاربران زیادی را به دست آورد. سورا محصول Open AI قادر است چند دقیقه ویدیو با نمای بسیار نزدیک به رئال آن هم ظرف مدت چند ثانیه تولید کند. تا زمان عرضه عمومی سورا می‌توانید از سایر ابزارهای در دسترس برای تبدیل ایده‌های خلاقانه خود به ویدیو بهره بگیرید. این ابزارهای هوش مصنوعی مولد شما را قادر می‌سازند ایده‌های سینمایی ذهنی خود را به واقعیت تبدیل کنید. با توجه به آخرین اخبار رباتیک و هوش مصنوعی، گزینه‌های زیادی برای تجربه کردن در دسترس شما وجود دارند. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید تا فهرستی از برترین ابزارهای هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو را به شما معرفی کنیم.

ابزار هوش مصنوعی Haiper 1.5

ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

ابزار Haiper 1.5 ساخته محققان گوگل دیپ مایند درواقع نوعی هوش مصنوعی رقیب مدل‌هایی مانند سورا و Runway Gen 3 Alpha است. این ابزار هوش مصنوعی می‌تواند کلیپ کوتاه 2 تا 4 ثانیه‌ای با توجه به متن، عکس یا سایر ویدیوها ایجاد کند. پس از تعیین و ورود متن مورد نظر کاربر حدودا 2 تا 3 دقیقه طول می‌کشد تا Haiper ویدیو را تولید کند.

استفاده از Haiper 1.5 بسیار ساده است. یک قالب (متن، تصویر یا ویدیو به ویدیو) انتخاب کنید؛ دستور پرامپت وارد کنید؛ تصویر یا ویدیو مدنظرتان را آپلود کنید؛ سپس روی دکمه Create کلیک کنید و منتظر بمانید تا ویدیو ساخته شود. شاید لازم باشد کمی ویدیو ساخته شده را ویرایش کنید یا دستور پرامپت را تغییر دهید تا ویدیو نهایی باب میلتان شود.

ابزار هوش مصنوعی Haiper 1.5 در مرحله بتا و رایگان قرار دارد و البته هنوز با محدودیت‌هایی همراه است. در این نسخه می‌توانید روزانه 10 ویدیو تولید کنید و تنها سه ویدیو می‌توانند هم‌زمان ایجاد شوند. نسخه پولی برنامه کاربر را قادر می‌سازد روزانه تا تعداد نامحدودی ویدیو ایجاد کند یا 5 ویدیو را به طور هم‌زمان بسازد. علاوه بر این، کاربر می‌تواند ویدیوهای ایجاد شده را بدون واترمارک دانلود کند و همه را در پلتفرم Haiper به صورت خصوصی هم نگه دارد.

ابزار Pika 1.0

ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

نرم افزار Pika 1.0 یک ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد و ویرایش ویدیوهای کوتاه در سبک انیمه و فیلم با استفاده از دستور متنی و تصویری است. همچنین می‌تواند ویدیوهای موجود را با افزودن افکت یا تنظیم سبک تغییراتی دهد.

استفاده از ابزارPika 1.0 هم ساده است؛ اما برای ایجاد کلیپ‌های پیچیده باید کمی تجربه داشته باشید. شما می‌توانید دستور پرامپت مورد نظر خودتان را وارد کنید تا Pika موضوع و سبک مناسب را پیشنهاد دهد. همچنین می‌توانید افکت صوتی اضافه کنید یا صدای ورودی را با حرکت لب‌های کاراکتر درون ویدیو همگام سازید.

نرم افزار Canva

ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

ابزار Canva یک نرم افزار ساده طراحی برای ایجاد ارائه، لوگو، محتوای گرافیکی شبکه‌های اجتماعی، ویدیو و تصاویر GIF است. برای استفاده از این ابزار هوش مصنوعی در ابتدا یک صفحه خالی باز کنید و سپس متن، گرافیک، عکس و موارد دیگر اضافه کنید. ویژگی Magic Media می‌تواند تصاویر و ویدیوهایی دو ساعته هم تولید کند؛ اما برای استفاده از برخی سبک‌های آن محدودیت‌هایی وجود دارد.

نسخه رایگان Canva شامل دسترسی کاربر به ویرایشگر، بیش از یک میلیون قالب آماده، 3 میلیون عکس استاک و 5 گیگابایت حافظه می‌شود.

ابزار هوش مصنوعی Based Labs

ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

با پلتفرم Based Labs هم می‌توانید تنها با پرامپت متنی یک ویدیو مبتنی بر تکنولوژی هوش مصنوعی تولید کنید. این ابزار کمک می‌کند تصاویر واقع گرایانه، سلفی‌های دیجیتالی و بسیاری موارد دیگر بسازید. پلتفرم Based Labs همچنین ابزارهای امکان تغییر چهره و جنسیت و بهبود تصاویر را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای ایجاد تصویر هوش مصنوعی وارد برنامه شوید؛ مدل مدنظرتان را انتخاب کنید؛ گزینه‌های را تنظیم کنید و در آخر دستور پرامپت را وارد برنامه سازید. این روند سریع انجام می‌شود و تنها یک یا دو دقیقه زمان می‌برد. برای ایجاد ویدیو در ابتدا باید یک تصویر بسازید. سپس همان تصویر را در نرم افزار آپلود و با استفاده از ویرایشگر به ویدیو تبدیل کنید. این روند کمی پیچیده است و شاید در طول اجرای آن لازم باشد آزمون و خطا کنید.

ابزار هوش مصنوعی Invideo

ابزار هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو

نرم افزار Invideo از Elevenlabs یکی از ابزارهای ایجاد ویدیو با قابلیت استفاده آسان است. پس از ورود برنامه گزینه Create AI Video را بزنید و یکی از دو مدل 1.0 یا 2.0 را برگزینید. سپس دستور متنی پرامپت را وارد کنید و حواستان باشد تعداد کاراکترها بیش از 25000 تا نباشد.

البته روند ایجاد ویدیو هوش مصنوعی کمی طولانی‌تر از سایر گزینه‌های این فهرست خواهد بود. به طور معمول برای آغاز باید مدت بیش از 10 دقیقه منتظر بمانید و سپس تولید ویدیو 3 تا 4 دقیقه دیگر به طول می‌انجامد. ابزار هوش مصنوعی Invideo می‌تواند ویدیو طولانی‌تر از یک دقیقه را با کیفیت‌های متفاوت ایجاد کند. همچنین کاربر قادر خواهد بود روی ویدیوها صدا یا موسیقی بگذارد.

کاربران نسخه رایگان می‌توانند هر هفته 10 دقیقه ویدیو با واترمارک در ابزار Invideo ایجاد کنند. از آن سو نسخه پولی امکانات بسیار زیادی مانند قابلیت خروجی نامحدود ویدیو و 400 گیگابایت فضای ذخیره در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

نتیجه گیری

ابزارهای هوش مصنوعی ایجاد ویدیو در حال دگرگون کردن تجربه کاربران در این زمینه هستند. این نرم افزارها کمک می‌کنند روند ایجاد ویدیو به فعالیتی سرگرم کننده و ساده برای کاربران تبدیل شود. با استفاده از Haiper و Pika می‌توانید ویدیوهای کوتاه بسازید و از Canva برای طراحی‌های منعطف کمک بگیرید. علاوه بر این‌ها در جهت ایجاد ویدیوهای طولانی و حرفه‌ای‌تر قادر خواهید بود از ابزارهای پیشرفته Based Labs و Invideo AI بهره بگیرید. این ابزارها با روند ساده تولید ویدیو و امکانات متعدد ویرایشی برای همه کاربران از تازه کار تا حرفه‌ای مناسب هستند. این ابزارهای فوق العاده کمک بگیرید و ایده‌های خلاقانه خود را واقعیت ببخشید.

از دست ندهید:
هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدیو دریم ماشین با دسترسی عمومی معرفی شد + ویدیو حالا می‌توانید نسخه هوش مصنوعی خودتان را در اینستاگرام بسازید هوش مصنوعی متا نوشته ها را به ویدیو تبدیل می‌کند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*