انیمیشن فیلم موانا 2

جدیدترین تریلر انیمیشن موانا 2 را تماشا کنید

قسمت دوم انیمیشن پرطرفدار موانا به زودی به مرحله پخش می رسد. در ادامه جدیدترین تریلر انیمیشن موانا 2 را تماشا کنید.

در پی موفقیت انیمیشن فانتزی و موزیکال موانا از نظر منتقدان و بینندگان، قسمت دوم آن به زودی به مرحله اکران می‌رسد. بهار گذشته اولین تریلر موانا 2 پخش شد و جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون حکایت از این دارند حالا با نزدیک تر شدن این انیمیشن به اکران، تریلری جدید از آن به صورت رسمی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تریلر مذکور را تماشا کنید.

تریلر جدید انیمیشن موانا 2

در این تریلر جدید می‌توان موانا را دید که در نقش خواهری بزرگ‌تر، خواهر سه ساله خود «سیمیا» (Simea) را راهنمایی می‌کند. به گفته صداپیشه شخصیت موانا، سیمیا «کل دنیای» او است.

در دومین قسمت این انیمیشن پرطرفدار دیزنی، موانا و دوستان او سه سال پس از وقایع قسمت قبلی به جستجوی جزیره دورافتاده «متوفتو» (Motufetu) می‌روند. این جزیره پررمز و راز که زمانی به اقیانوس پیوند می‌خورد، حالا به دست خدای طوفان‌ها از همه جا پنهان شده است.

آلیئی کراوالیو و دواین جانسون به ترتیب دوباره صداپیشگی موانا و مائویی را بر عهده می‌گیرند. تموئرا موریسون، نیکول شرزینگر، روز ماتافئو، دیوید فین، هوالای چونگ و آلان تودیک برخی دیگر از صداپیشگان این انیمیشن هستند. دیوید دریک جونیور، جیسون هند و دنا لدو میلر هم به عنوان کارگردان‌های این انیمیشن معرفی شده‌اند.

موانا که در سال 2016 اکران شد، موفقیتی چشمگیر برای دیزنی رقم زد. این انیمیشن با بودجه حداکثر 175 میلیون دلاری، موفق شد 680 میلیون دلار فروش داشته باشد و همچنین در دسته‌های بهترین انیمیشن و بهترین آهنگ اوریجینال بابت آهنگ How Far I’ll Go در مراسم اسکار نامزد شد.

انیمیشن موانا 2 در 27 نوامبر 2024 مصادف با 7 آذر 1403 به مرحله اکران خواهد رسید. گفتنی است که یک فیلم لایو اکشن دیگر هم بر اساس این آی‌پی در دست ساخت قرار دارد و گزارش‌ها حکایت از این دارند که در سال 2026 اکران می‌شود. دواین جانسون در این فیلم عهده‌دار نقش مائویی خواهد بود، اما هنوز بازیگر نقش موانا به‌عنوان شخصیت اصلی این فیلم مشخص نشده است.

از دست ندهید:
تریلر فصل دوم سریال بازی مرکب منتشر شد + تاریخ انتشار رسمی تریلر جدید سریال The Penguin منتشر شد؛ وقتی پنگوئن گاتهام را به خاک‌وخون می‌کشد تماشا کنید: تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه ها با بازگشت سائورون بازگشت غیرمنتظره رابرت داونی جونیور به دنیای سینمایی مارول در Avengers 5 تریلر جدید جوکر ۲ را تماشا کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*