قابلیت ضبط صدا در آپدیت گوشی های سری آنر 200

آنر با انتشار یک آپدیت، قابلیت ضبط تماس را به گوشی های سری آنر 200 اضافه کرد

آپدیت جدید گوشی‌های سری آنر 200 منتشر شد. این بروزرسانی، قابلیت ضبط تماس به همراه امکانات جدید دیگر را به Honor 200 اضافه می‌کند.

شرکت آنر ماه گذشته از گوشی‌های هوشمند سری آنر 200 در دو نسخه معمولی و پرو رونمایی کرد. این دو دستگاه در زمان عرضه خود با سیستم‌عامل MagicOS 8.0 کار می‌کردند، اما فاقد قابلیت ضبط تماس بودند.

اکنون، آنر نسخه N39I 8.0.0.135 را منتشر کرده است که این قابلیت پرطرفدار را به هر دو مدل اضافه می‌کند. این به‌روزرسانی علاوه بر ضبط تماس، پایداری، عملکرد و امنیت گوشی را نیز بهبود بخشیده و با ارائه رابط کاربری روان‌تر، تجربه کاربری را ارتقا داده است.

قابلیت ضبط صدا در آپدیت گوشی های سری آنر 200

گوشی‌های سری HONOR 200 به رابط کاربری MagicOS 8.0 مجهز هستند که از مدل زبانی بزرگ هوش مصنوعی MagicLM پشتیبانی می‌کند. این مدل از قابلیت‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی از جمله Magic Capsule، Magic Portal و Magic Ring پشتیبانی می‌کند که برای افزایش بهره‌وری و بهبود تجربه کاربری طراحی شده‌اند.

توجه داشته باشید که قوانین ضبط تماس در مناطق مختلف متفاوت است و قبل از استفاده از این قابلیت، از قانونی بودن آن در محل سکونت خود اطمینان حاصل کنید.

دیگر اخبار برند آنر:
گوشی آنر X60i در قامت یک میانرده پرادعا از راه رسید لیست رسمی تمام گوشی های آنر که آپدیت مجیک او اس ۸ را دریافت خواهند کرد آنر مجیک Vs3 ، نسخه اقتصادی پرچم دار تاشو آنر معرفی شد آنر مجیک V3 ، باریکترین گوشی تاشو جهان با مشخصات قدرتمند به میدان آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*