چری Jeacoo 7

شاسی بلند جذاب چری Jeacoo 7 (لوکانو 7) روانه بازار اروپا شد

گروه خودروسازی چری (Chery) اولین سری از کراس اوور جذاب Jeacoo 7 که با نام لوکانو ۷ نیز شناخته می‌شود را به بازار اروپا عرضه کرد.

شرکت چری، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در کشور چین، مدتی است که بر حسب سیاست های فروش، محصولات خود را تحت برندهای زیر مجموعه جدید به بازار کشورهای مختلف صادر می‌کند و برند جیکو (Jaecoo) نیز از این قاعده مستثنی نیست. این برند که به‌زودی توسط مدیران خودرو و تحت عنوان «لوکانو» عرضه خواهد شد، با خودرو چری Jeacoo 7 (لوکانو ۷) به تازگی به بازار اسپانیا راه پیدا کرده و از فروش خوبی نیز بهره‌مند شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با معرفی این کراس اوور همراه ما باشید

مشخصات چری Jeacoo 7؛ چینی پرآپشن و اقتصادی

نمای جلو چری Jeacoo 7

در طراحی نمای بیرونی این خودرو، فرم مربعی بدنه، جلوپنجره بزرگ با ادغام چراغ‌های باریک، سقف شناور و چراغ‌ عقب سرتاسری متناسب با ترند این روزهای بازار خودرو جلب توجه می‌کنند. طبق اعلام چری فرآیند رزرو Jaecoo 7 مدل ۲۰۲۵ در دو نسخه در دو نسخه Select و Exclusive برای بازار اروپا آغاز شده است. همچنین قیمت این خودرو بین 16 هزار و 100 دلار تا 19 هزار و 300 دلار قیمت دارد.

جیکو 7 با یک پیشرانه 1.6 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ GDI با توانایی تولید 197 اسب بخار قدرت و گشتاور 290 نیوتن متر عرضه شده است. برای انتقال مجموع این توان از طریق یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته از نوع تَر به چرخ‌ها منتقل می‌شود. همچنین این شاسی بلند هم در نسخه دیفرانسیل جلو، و هم در دو نسخه دو دیفرانسیل یا چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. شتاب صفر تا صد این خودرو ۸.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

چری Jeacoo 7 همچنین به حالت رانندگی برف، اسپرت و آفرودی مجهز شده است. سیستم چهار چرخ محرک این خودرو نیز به‌صورت خودکار نیرو محرکه را علاوه بر محور جلو که محور اصلی است، به محور عقب هم می‌فرستد؛ این یعنی خبری از سیستم چهار چرخ محرک تمام وقت نیست. از جمله قابلیت‌های جدید این خودرو نیز می‌توان سیستم محرکه هوشمند برای همه جاده‌ها (All-road Drive Intelligent System) را نام برد. وظیفه این سیستم، ارزیابی شرایط خودرو، راننده و جاده جهت تنظیم زوایای خودرو بر اساس با آن‌ها است.

امکانات رفاهی و ایمنی چری جیکو 7

نمای داخل چری Jeacoo 7

از مجموع آپشن های این خودرو می‌توان به کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش باد تایر (TPMS)، سیستم تشخیص علائم رانندگی، هشدار خروج از خط، رادار نقاط کور، رادار حرکت بین خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع سنسور باران، ۷ عدد کیسه هوای ایمنی، نمایشگر لمسی مرکزی ۱۳.۲ اینچی با پشتیبانی بی‌سیم از اپل کارپلی و اندروید اتو، کلاستر تمام دیجیتال ۱۰.۲۵ اینچی، نمایشگر هدآپ، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سانروف پانوراما برقی، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های راننده و سرنشین، سیستم صوتی با ۸ اسپیکر، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین، درب برقی صندوق عقب به‌همراه حافظه و دوربین ۵۴۰ درجه اشاره کرد.

ویدیو مرتبط
همچنین بخوانید:
چری تیگو 8L به ایران می‌آید؟ سدان برقی استلاتو S9 معرفی شد؛ شاخ و شانه هوآوی برای مرسدس بنز عرضه خودرو سوزوکی با برند تویوتا در آفریقای جنوبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*