مقایسه آیفون 13 با آیفون 13 پرو مکس

مقایسه آیفون 13 با آیفون 13 پرو مکس 256 و 128 گیگابایت: بهترین انتخاب برای شما کدام است؟

آیفون یکی از برندهای بسیار لوکس و معتبر در جهان است که محصولات متنوعی را به بازار عرضه می‌کند؛ اما متاسفانه چون این کالاها در ایران وارداتی هستند، نمی‌توان از امکانات گوشی‌های جدید آیفون مانند سری 14 و 15 استفاده کرد. در حال حاضر گوشی‌های سری 13 آیفون که شامل مدل اصلی، پرو و پرومکس هستند، فروش بیشتری دارند. به همین علت در این مطلب سعی داریم مقایسه مختصری بین دو گوشی آیفون 13 و 13promax انجام دهیم تا در صورت نیاز از شرایط قیمت و خرید اپل ایفون 13 مطلع باشید.

مقایسه کلی آیفون 13 و 13 پرومکس

مقایسه آیفون 13 با آیفون 13 پرو مکس

هنگام انتخاب آیفون‌های سری 13 یا هر مدل دیگری، بیش از هر چیز باید نیاز خود را در نظر بگیرید؛ اینکه تنها به موبایلی برای رفع امور روزانه خود نیاز دارید یا از آن برای کار و کسب درآمد استفاده خواهید کرد. تمام مدل‌های گوشی اپل از جمله آیفون 13 و 13promax با امکانات بالایی ساخته می‌شوند و قابلیت استفاده برای کاربری‌های مختلف را دارند؛ اما تفاوت‌هایی نیز در آن‌ها دیده می‌شود:

نوع پردازنده‌های مرکزی و ظرفیت باتری

مهم‌ترین ویژگی این گوشی‌ها عملکرد پردازنده آن‌هاست که بسیار سریع و روان است و به سرعت اطلاعات را پردازش می‌کند. در کنار نوع تراشه و هسته‌های مرکزی، کیفیت باتری‌های این دو مدل گوشی آیفون نیز تضمین‌شده است. البته در این مورد مدل پرومکس عملکرد بهتری دارد و باتری آن با ظرفیت بالاتری ساخته می‌شود؛ اما هر دو باتری از فناوری شارژ سریع و وایرلس پشتیبانی می‌کنند.

طراحی و ساختار

از لحاظ طراحی و ساختار می‌توان گفت که آیفون 13 پرومکس در تعداد لنز دوربین‌ها، ابعاد و وزن دچار تغییراتی شده است. در غیر این‌صورت کیفیت ساخت بدنه هر دو گوشی کاملا یکسان است و طول عمر بسیار بالایی دارند. از آن‌جایی که ابعاد آیفون 13 پرومکس نسبت به مدل معمولی افزایش یافته است، اندازه صفحه نمایش آن را نیز به اندازه چند اینچ بزرگ‌تر در نظر گرفته‌اند؛ اما رزولوشن، وضوح و روشنایی تصاویر در هر دو مدل گوشی یکسان است و تصاویر با ریزترین جزئیات نمایش داده می‌شوند.

فضای دخیره‌سازی

آیفون فضای ذخیره‌سازی متنوعی را برای محصولات خود در نظر می‌گیرد تا هر فردی بر اساس نیاز خود آن‌ها را انتخاب کند. فضای ذخیره‌سازی درواقع همان بخشی است که اطلاعات در آن ذخیره می‌شوند. هرقدر حجم این فضا بیشتر باشد، کیفیت دستگاه نیز بالاتر خواهد بود. این موضوع به شدت می‌تواند روی قیمت نهایی گوشی موثر باشد. به‌طور مثال قیمت خرید آیفون ۱۳ پرو مکس ۱۲۸ گیگابایت نسبت به مدل ۲۵۶ گیگابایت کمتر است.

کیفیت دوربین‌ها

تعداد لنز دوربین‌های ایفون 13promax نسبت به مدل معمولی بیشتر است. درواقع برای این گوشی دو لنز 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته‌اند تا بتواند تصاویر را کاملا نزدیک به واقعیت ثبت کند. البته کیفیت دوربین آیفون ۱۳ نیز بسیار بالاست و از هر دو مدل می‌توان برای عکاسی و فیلمبرداری حرفه‌ای استفاده کرد.

خرید آیفون از فروشگاه اینترنتی پیندو

مقایسه آیفون 13 با آیفون 13 پرو مکس

برای خرید آیفون ۱۳ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایت یا هر مدل و حجم دیگری می‌توانید روی فروشگاه پیندو حساب کنید؛ پلتفرم بسیار معتبری که خرید و فروش بی‌واسطه انجام می‌دهد؛ یعنی شما هم می‌توانید مشتری این مجموعه فعال باشید یا با ثبت صفحه‌ای اختصاصی کالاهای خود را به فروش برسانید. درست مانند بازار بزرگ تهران که هر فردی با توجه به ترفندهای خود خرید و فروش انجام می‌دهد. از ویژگی‌های دیگر این فروشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیندو از طریق پیام‌رسان‌های موجود امکان برقراری ارتباط میان خریداران و ‌فروشندگان را فراهم می‌کند. بنابراین می‌توانید اطلاعات کاملی درباره گوشی‌های آیفون 13 و 13promax به‌دست آورید.
  • پیندو فضایی را ایجاد کرده است تا خریداران و فروشندگان بتوانند تجربیات خود را در فضای عمومی به اشتراک بگذارند. این کار کمک می‌کند تا خرید گوشی خود را با اعتماد و اطمینان بیشتری انجام دهید.
  • در پیندو تنها کالای نو به فروش می‌رسد و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.
  • پیندو خدمات خود را همراه با پشتیبانی 24 ساعته ارائه می‌دهد؛ بنابراین از زمان ثبت سفارش تا دریافت کالا می‌توانید هر نوع پرسش، بازخورد یا شکایتی را به پشتیبانی مجموعه گزارش دهید.
  • ارائه برنامه‌های تشویقی نیز از ویژگی‌های فروشگاه پیندو است که به‌صورت کد تخفیف، امتیاز، کوپن یا وجه نقد در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کار نوعی بازاریابی است و به فروش بیشتر کسب‌و‌کارها کمک می‌کند.
  • در پیندو قسمتی را به وبلاگ مجموعه اختصاص داده‌اند تا بتوانید اطلاعات لازم را درباره هر کالا به‌دست آورید. هنگام خرید آیفون‌های سری 13 نیز می‌توانید از این قسمت به اطلاعات جدیدی دست یابید.

سخن پایانی

خرید و فروش آیفون در ایران کار ساده‌ای نیست؛ زیرا این گوشی‌ها وارداتی هستند و علاوه بر اینکه برخی از مدل‌ها ریجستری ندارند، ممکن است نمونه‌های تقلبی و فیک در اختیار شما قرار گیرد. بنابراین بهتر است که خرید خود را از مراجع معتبری مانند پیندو انجام دهید. البته این فروشگاه نیز اصالت کالا را تضمین نمی‌کند؛ اما فروشگاه‌های مختلفی در آن فعال هستند که می‌توانید با تحقیقات لازم، خرید خوبی را تجربه کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*