سایت جدید ایران خودرو برای خرید محصولات

آدرس سایت جدید ثبت نام و خرید محصولات ایران خودرو؛ پایان سامانه یکپارچه و بازگشت قرعه کشی

ایران خودرو سایت جدید خود برای خرید اینترنتی محصولات در قالب قرعه‌کشی را معرفی کرد. با این اقدام، سامانه یکپارچه به پایان راه خود می‌رسد.

سامانه یکپارچه اسفند سال 1401 با هدف حذف قرعه‌کشی و فراهم کردن بستری برای فروش سازماندهی‌شده محصولات خودروسازان داخلی و خصوصی شروع به کار کرد. در این مدت بخش داخلی، وارداتی و برقی این سامانه فعالیت می‌کرد و حجم قابل ملاحظه‌ای از خودروها از طریق آن به متقاضیانی که در آن ثبت نام کرده بودند به فروش رسید. با وجود این، آخرین اخبار خودرو نشان از این دارند که ایران خودرو باری دیگر فروش خودرو به‌شکل قرعه‌کشی را از سر گرفته و در این راستا سایتی جدید را معرفی کرده است.

معرفی سایت جدید برای خرید محصولات ایران خودرو

ایران خودرو به‌تازگی سایت جدید خود برای فروش اینترنتی خودرو با نشانی www.ikcosales.ir را در اطلاعیه‌ای به متقاضیان معرفی کرد. در این مقطع در این سایت ریرا، تارا، پژو ۲۰۷ دستی، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی و هایما عرضه می‌شوند.

متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده می‌توانند از طریق سایت مذکور اقدام به خرید محصولات ایران خودرو کنند. متقاضیان عادی هم باید در فرایند ثبت نام مبلغ 230 میلیون تومان را در یک حساب وکالتی بلوکه کنند.

نکته جالب توجه درباره سایت جدید ایران خودرو برای فروش اینترنتی، تعریف فرایند قرعه‌کشی برای آن است. به گفته این خودروساز داخلی، در صورت پیشی گرفتن تعداد درخواست‌های ثبت شده توسط متقاضیان از ظرفیت کنونی برای عرضه، در قالب قرعه‌کشی اولویت‌بندی متقاضیان مشخص خواهد شد.

در پی این اقدام از سوی ایران خودرو، سامانه یکپارچه به انتهای راه خود رسیده است و ساعاتی قبل پایان فعالیت آن اطلاع‌رسانی شد. البته کماکان به سفارش‌هایی که پیش‌تر در این سامانه ثبت شده‌اند رسیدگی خواهند شد.

در گجت نیوز بخوانید:
کاتالوگ رسمی ریرا منتشر شد؛ مشخصات فنی و آپشن‌های اولین کراس اور ایرانی شرایط فروش ریرا و دیگر محصولات ایران خودرو در مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد همزمان با حضور کرمان موتور در نمایشگاه آفرود 1403، شماره‌گذاری پیکاپ KMC T9 آغاز شد قیمت ریرا، اولین شاسی بلند ملی رسما توسط ایران خودرو اعلام شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*