نرخ کرایه تاکسی

تهران تا مهران 12 میلیون تومان؛ نرخ کرایه تاکسی برای زائران اربعین

نرخ کرایه تاکسی دربستی از تهران تا مرز مهران به صورت یک طرفه در بازه پیاده روی اربعین، بین 3 تا 12 میلیون تومان اعلام شده است.

پیاده روی اربعین که به عنوان گردهمایی مذهبی توسط مسلمانان سراسر جهان انجام می‌شود، از طریق حمل و نقل عمومی و حتی با استفاده از وسایل نقلیه شخصی نیز میسر است.

از تهران تا مرز مهران، نرخ کرایه تاکسی چقدر است؟

نرخ کرایه تاکسی

در بازه‌های زمانی‌ای که تقاضا سفر به سمت مرزهای کشور زیاد است، حمل و نقل عمومی جوابگوی میزان تقاضای مردم نخواهد بود. باتوجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی هستیم، زائران بسیاری متقاضی سفر به سمت مرزهای غربی و جنوبی کشور هستند.

ناوگان حمل و نقل عمومی کشور، چندی است که با مشکل کمبود اتوبوس دست و پنجه نرم می‌کند. این درحالی بوده که میزان تقاضای مردم برای خرید بلیط اتوبوس بالا رفته و میزان عرضه بلیط و اتوبوس نیز برای سفر به مرزها با تقاضای موجوده برابر نیست.

استفاده از وسایل حمل و نقل جاده‌ای از جمله گزینه‌های سفر به مرز برای شرکت در پیاده‌روی اربعین بوده است. آمارها نشان می‌دهد که 35 درصد از زائران اربعین حسینی با استفاده از اتوبوس راهی این گردهمایی بزرگ می‌شوند.

در طول هفته‌هایی که سفر به سمت مرزهای غربی و جنوبی کشور و همچنین شهرهای کربلا و نجف زیاد می‌شود، مسافران در داخل کشور نیز به سختی بلیط برای سفرهای داخلی پیدا می‌کنند.

ناوگان حمل و نقل عمومی تصمیم گرفته که برای جبران کمبودها از تاکسی خصوصی درخصوص تامین نیازهای زائران استفاده کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت سفر به سمت مرزهای غربی در این بازه به صورت نجومی دچار افزایش شده است.

نرخ اعلامی از تهران تا ایلام با ماشین‌های خارجی تا 12 میلیون تومان اعلام شده، درحالی که اگر مسافران ماشین ایرانی برای سفر خود انتخاب کنند، قیمت آن 6 میلیون 400 تومان خواهد بود.

لازم به ذکر است که اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی، نرخ سفر از تهران تا مرز مهران را به صورت یک طرفه 3 میلون و 400 هزار تومان اعلام کرده‌اند.

پیشینه خبر:
چرا دمای هوا در شهرهای بزرگ اینقدر بالا است؟ خشکسالی بزرگ برای ایران در پاییز امسال؛ پیش بینی ترسناک سامانه جهانی هواشناسی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*