خرید مودم و سیمکارت همراه اول

جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول ویژه تمامی متولدین 1373 آغاز شد

جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول به مناسبت سی‌امین سالروز عرضه سیم کارت در ایران ویژه تمامی متولدین 1373 آغاز شد.

اپراتور همراه اول به مناسبت سی‌امین سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران برای تمام متولدین سال 1373 یک هدیه ویژه را در قالب جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول در نظر گرفت.

جشنواره خرید مودم و سیمکارت همراه اول

در این جشنواره تمامی متولدین سال 1373 که برای نخستین بار قصد دارند به شبکه اپراتور همراه اول بپیوندد یا افرادی که به سیم کارت دیگری نیاز دارند، می‌توانند از مزایای این جشنواره بهره‌مند شوند. متقاضیان با مراجعه به آدرس https://www.mci.ir/-LTTD3II می‌توانند سیمکارت زمردی این اپراتور را با تخفیف ویژه 40 درصدی خریداری کنند. متقاضیان این سیم کارت از یک بسته خوش‌آمد نیز بهره‌مند می‌شوند که شامل 30 گیگابایت اینترنت 30 روزه، 50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک ماهانه به مدت شش ماه است.

همچنین در این جشنواره امکان خرید مودم‌های 4G و 5G همراه اول با تخفیف ویژه تا سقف 300 هزار تومان نیز در نظر گرفته شده است که متولدین سال 1373 با مراجعه به آدرس https://www.mci.ir/-L05P6QL می‌توانند برای خرید این مودم‌ها اقدام کنند. تمامی متقاضیان برای درخواست خرید خود می‌توانند از کد تخفیف ویژه hamrahi30 استفاده کنند. همچنین مهلت استفاده از این جشنواره تا تاریخ 26 مرداد 1403 خواهد بود.

گفتنی است طرح عرضه اولین سیم کارت ایران در تاریخ 19 مرداد 1373 توسط همراه اول با ایجاد ظرفیت واگذاری 9200 شماره در تهران آغاز شد. در آن زمان تلفن همراه به‌عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شد، اما افزایش تعداد تقاضا و گسترش زیر ساخت آن را به یک خدمت عمومی تبدیل کرد. همچنین تلفن های همراه در سری نخست فقط قابلیت برقراری تماتس صوتی را ارائه می‌دادند، اما در سال 1385 متقاضیان از سرویس پیام کوتاه نیز برخوردار شدند که باعث شد استفاده از این کالا در میان مردم به میزان چشمگیری رشد پیدا کند.

اپراتور همراه اول در حال حاضر بیش از 100 میلیون سیم کارت را عرضه کرده و با پوشش ارتباطی در سراسر شهرهای ایران، 45 هزار روستا و 83 هزار کیلومتر جاده، در اختیار داشتن سهم 67 درصد از بازار مکالمه، 84 درصدی از بازار پیامک و همچنین پوشش 53 درصدی مشترکان اینترنت پرسرعت سیار توانسته در مجموع 97 درصدجمعیت کشور را تحت پوشش قرار دهد و عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران را از آن خود کند.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) قرعه‌کشی سکه‌های طلا در پویش المپیکی همراه اول برگزار می‌شود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*