پیکسل ۹ پرو فولد

پیکسل ۹ پرو فولد معرفی شد؛ گوگل به جنگ گوشی‌های تاشو سامسونگ می‌آید

گوگل بالاخره در رویداد Made by Google 2024 از گوشی‌های سری پیکسل 9 رونمایی کرد. با گوشی تاشو پیکسل ۹ پرو فولد آشنا شوید.

رویداد مهم Made by Google 2024 گوگل امشب مورخ 23 مرداد ماه ساعت 20:00 به وقت تهران آغاز شد و محصولات جدیدی از جمله گوشی‌های موبایل پرچمدار پیکسل 9 در سه نسخه استاندارد، پرو و پرو ایکس ال معرفی شدند. همچنین یک نسخه تاشو با عنوان پرو فولد رونمایی شد که به زودی به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد.

پیکسل 9 پرو فولد رونمایی شد

گوگل پس از عرضه اولین گوشی تاشو خود حالا از گوشی جدید تاشو پیکسل 9 پرو فولد رونمایی کرده است. گوشی تاشو تازه وارد گوگل سخت‌افزار قدرتمندی نسبت به نسل پیشین خود دارد و تغییرات بزرگ و چشمگیر آن از نمایشگر جذاب با روشنایی بالا آغاز می شود.

پیکسل ۹ پرو فولد

صفحه نمایش بیرونی پیکسل 9 پرو فولد مجهز به یک پنل 6.3 اینچی شده که از نظر اندازه و نسبت تصویر مشابه پیکسل 9 پایه است. صفحه نمایش داخلی این تلفن هوشمند تاشو به‌روزرسانی‌های جذابی دریافت کرده و یک صفحه نمایش کشیده‌تر که در ابعاد مربع است، خلق کرده.

پنل جدید صفحه نمایش از نوع Super Actua Flex است که با اندازه 8 اینچ، بزرگتر و روشن‌تر از نسل پیشین خود جلوه می‌کند. (روشنایی 2700 نیت دارد) نمایشگر Pixel 9 Pro Fold بزرگترین نمایشگر تاشو در ایالات متحده است. طراحی جدید این گوشی تاشو صاف بوده و وزن 257 گرمی آن نسبت به نسل قبلی حدود 25 گرم سبک‌تر شده است.

پیکسل ۹ پرو فولد

به پیکسل 9 پرو فولد لقب باریک‌ترین گوشی تاشو داده‌اند چرا که ضخامت آن در حالت تاشدن به 10.5 میلی متر می‌رسد که 13 درصد نازک تر از گلکسی زد فولد 6 است. سایر مشخصات این گوشی مشابه نسخه پیکسل 9 پرو خواهد بود. در قلب گوشی تاشو گوگل یک تراشه Tensor G4 تعبیه شده که مجهز به حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایت است.

از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی باید به پشتیبانی از SOS ماهواره‌ای، تراشه امنیتی Titan M2 در کنار وی پی ان اختصاصی و رایگان گوگل و به‌روزرسانی‌های 7 ساله اندروید اشاره کرد. یکی از مهمترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند و پرچمدار، هوش مصنوعی Gemini است که گوگل در مراسم معارفه مانور زیادی روی آن داده است.

پیکسل ۹ پرو فولد

پیکسل اسکرین‌شات ویژگی جالب دیگری است که به کاربر اجازه می‌دهد به کمک هوش مصنوعی از اسکرین‌شات‌های قبلی که گرفته استفاده مفید داشته باشد. قابلیت Face Unlock که پیش‌تر روی پیکسل 8 و 8 پرو عرضه شده بود حالا ارتقایافته و به همراه حسگر اثر انگشت جانبی به پیکسل 9 پرو فولد آمده است.

تنظیمات دوربین شباهت زیادی به نسل قبل دارد ولی با پیکسل 9 پرو و پرو ایکس ال تفاوت‌هایی خواهد داشت. دوربین اصلی 48 مگاپیکسل بوده و گوگل یک دوربین فوق عریض 10.5 مگاپیکسلی به همراه یک تله فوتو 10.8 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته تا تصاویر بهتری داشته باشیم.

پیکسل 9 پرو فولد به زودی در قفسه فروشگاه‌ها قابل سفارش خواهد بود و از تاریخ 4 سپتامبر فرآیند ارسال به مشتریان آغاز خواهد شد. از امروز مورخ 13 آگوست نیز می‌توان ثبت سفارش کرد. نظر شما درباره پرچمدار تاشوی جدید گوگل چیست؟

در گجت نیوز بخوانید:
پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال؛ مدعیان جدید گوگل با طراحی جدید و هوش مصنوعی جمنای پیکسل ۹ رونمایی شد؛ پرچمدار جدید گوگل با هوش مصنوعی پیشرفته گوشی ریلمی C63 5G با قیمت و امکانات مناسب معرفی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*