قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل

با قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل، تصاویر خود را متحول کنید

سری گوشی‌های جدید پیکسل 9 مجهز به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل هستند که با آنها می‌توانید تصاویر خود را متحول کنید.

گوگل رویداد Made by Google 2024 را طبق وعده قبلی برگزار کرد و ضمن رونمایی از سری گوشی‌های پیکسل 9 به طور مفصل روی هوش مصنوعی قدرتمند Gemini مانور داد. گوشی‌های هوشمند جدید گوگل در کنار جمینی به عنوان دستیار پیش فرض مجهز به ویژگی‌های هیجان انگیزی هستند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل برای خلق تصاویری بهتر

شرکت گوگل طی سال‌های اخیر و در راستای تحقق اهداف خود، سعی کرده ویژگی‌های جالب توجهی برای ویرایش عکس خلق کند و برنامه‌های جدیدی به منظور ذخیره‌سازی و جستجوی تصاویر روی گوشی و به طور کلی ایجاد یک استودیوی هوشمند برای تولید تصاویر طراحی کند.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل

با ویژگی فوق العاده Add Me فردی که عکس گروهی می‌گیرد، می‌تواند جزئی از آن باشد. گوگل برای خلق چنین قابلیتی از هوش مصنوعی و مدل‌های مختلف یادگیری ماشین بهره می‌برد و از عکاس می‌خواهد پس از گرفتن اولین عکس، جای خود را با فرد دیگری عوض کند. گوشی‌های سری پیکسل 9 فرد دوم را برای تنظیم مجدد عکس راهنمایی می‌کند و مدل‌های هوش مصنوعی هر دو فریم را از نو تنظیم می‌کنند تا قابی متشکل از تمامی افراد ایجاد گردد.

گوگل سال گذشته همزمان با معرفی پیکسل 8 و 8 پرو از قابلیت Magic Editor رونمایی کرد که عملکردی مشابه Magic Eraser برای حذف اشیاء و افراد ناخواسته از تصاویر داشت. امسال گوگل با سری پیکسل 9 دو ویژگی تازه به مجیگ ادیتور اضافه می‌کند.

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل - پیکسل استودیو

نام نخستین ویژگی جدید مجیک ادیتور، قاب‌بندی خودکار است که یک تصویر را برای قرار دادن اشیاء یا افراد در عکس ترکیب می‌کند. به گفته گوگل، مجیک ادیتور چند گزینه را پیش پای کاربران می‌گذارد تا یکی را به دلخواه انتخاب کنند. ویژگی قاب‌بندی خودکار قادر است از هوش مصنوعی مولد برای گسترش عکس استفاده کند. گوگل می‌گوید که با ویژگی دوم، افراد می‌توانند نوع پس زمینه‌ای را که می‌خواهند در عکس ببینند تایپ کنند تا هوش مصنوعی آن را برای ایشان ایجاد کند.

اسکرین شات‌ها و برنامه‌های استودیویی جدید

قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گوگل - دستیار جمنای

گوگل اسکرین‌شات‌ها و برنامه‌های پیکسل استودیو جدیدی به سری گوشی‌های پیکسل 9 اضافه کرده است. یکی از این برنامه‌ها قادر است اسکرین‌شات‌ها را در دستگاه ذخیره کند و به کاربران اجازه بدهد اطلاعاتی را از طریق آنها جستجو کنند.

همچنین Google Photos مجهز به ویژگی جدید جستجو شده که به کاربران امکان جستجوی اطلاعاتی مانند شماره پلاک یا گذرنامه را می‌دهد. شرکت گوگل علاوه بر این در حال افزودن یک برنامه جدید به پیکسل استودیو به منظور خلق تصاویر مبتنی بر هوش مصنوعی در دستگاه‌های پیکسل 9 است.

در گجت نیوز بخوانید:
گوگل پیکسل ۹ با نسخه جدید اندروید عرضه نمی‌شود پیکسل ۹ پرو فولد معرفی شد؛ گوگل به جنگ گوشی‌های تاشو سامسونگ می‌آید پیکسل ۹ پرو و پرو ایکس ال؛ مدعیان جدید گوگل با طراحی جدید و هوش مصنوعی جمنای پیکسل ۹ رونمایی شد؛ پرچمدار جدید گوگل با هوش مصنوعی پیشرفته

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*