تیونینگ OTC کی ام سی تی 9

تیونینگ کی ام سی T9 با 1 میلیارد تجهیزات آفرودی

شرکت کرمان موتور در دومین نمایشگاه آفرود ایران مال از نسخه تیونینگ آفرودی کی ام سی T9 رونمایی کرد. این نسخه خاص از کی ام سی تی 9 به 1 میلیارد تومان تجهیزات آفرود مجهز شده است که در ادامه شاهد آن خواهیم بود.

به جرئت می‌توان گفت که پیکاپ کی ام سی T8 جای پای خود را در صنعت و ورزش آفرود سفت کرده است و اکنون به نظر می‌رسد که جانشین برحق آن یعنی کی ام سی T9 هم قصد دارد تا چنین کاری را انجام دهد. به همین خاطر شرکت کرمان موتور به همراه تیم تیونینگ OTC تمام تلاش و ذوق خود را به خرج دادند تا به کمک 1 میلیارد تومان تجهیزات، این پیکاپ را به یک آفرودر جذاب تبدیل کنند. تیم گجت نیوز در نمایشگاه آفرود ایران مال به سراغ این پیکاپ جذاب آفرودی رفته است و از شما هم دعوت می‌کنیم تا این گزارش را تماشا کنید.

فهرست عناوین:

کی ام سی T9 تیونینگ آفرودی OTC

 

نسخه آفرودی کی ام سی T9 توسط تیم OTC تیونینگ شده است و شرکت کرمان موتور ادعا می‌کند که در این پروژه نزدیک به 1 میلیارد تومان تجهیزات آفرودی به کار رفته است. از مهم ترین تغییرات و تفاوت های کی ام سی تی 9 آفرودی با نسخه معمولی می‌توان به اضافه شدن رینگ‌های آفرودی با بیدلاک، لاستیک‌های گل درشت، سپر آفرودی فولادی، پروژکتور، ال ای دی بار، سایه بان سقفی، وینچ، سوپرلید، کاور مسی رنگ، چراغ فدرالی، کیت تعلیق و ارتفاع آیرون من، رکاب و … اشاره کرد. KMC T9 تیونینگ OTC از نظر فنی هیچ تفاوتی با نسخه معمولی ندارد و کرمان موتور ادعا می‌کند که مشخصات نسخه فابریک برای حضور در آفرود، کاملا کافی خواهد بود. در حالت کلی می‌توان گفت که قیمت کی ام سی تی 9 آفرودی OTC تقریبا بالاتر از 3 میلیارد تومان خواهد بود.

مشخصات فنی KMC T9 OTC

کی ام سی T9 آفرودی

کی ام سی تی 9 یک پیکاپ دو دیفرانسیل قدرتمند با موتور 2 لیتری توربوشارژ است که 221 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک DAE مجهز است و قابلیت‌های آفرود مانند سیستم چهارچرخ محرک، قفل دیفرانسیل و ارتفاع مناسب از زمین را دارا می‌باشد. حداکثر سرعت تی 9 به 150 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

کی ام سی T9 آفرودی

پیکاپ کی ام سی T9 علاوه بر مشخصات فنی قدرتمند، به امکانات رفاهی و ایمنی متنوعی مجهز شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم‌های کنترل پایداری، ترمز ABS، ایربگ، دوربین 360 درجه، سانروف، سیستم صوتی پیشرفته، صندلی‌های برقی و گرمکن، تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل و حالت‌های مختلف رانندگی اشاره کرد. همچنین، طراحی مدرن و کابین جادار از دیگر ویژگی‌های بارز این خودرو است. قیمت رسمی کی ام سی تی 9 در ایران 1 میلیارد و 970 میلیون تومان می‌باشد. با ابعاد بزرگ و وزن 1970 کیلوگرم، تی 9 یک پیکاپ جادار و با قابلیت‌های آفرود مناسب است.

گالری عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*