طرح فروش جدید ایران خودرو

متقاضیان طرح فروش جدید ایران خودرو بخوانند؛ شرایط ثبت نام و جزئیات کامل

اگر متقاضی طرح فروش جدید ایران خودرو هستید فرصت را از دست ندهید و همین الان شرایط ثبت نام و جزئیات کامل را در ادامه بخوانید.

شرکت ایران خودرو پس از یک دوره طولانی یک سال و نیمه در راستای مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار تصمیم گرفته برخی محصولات خود را برای فروش عرضه کند. به نظر می‌رسد ایران خودرو و سایپا استارت حذف سامانه یکپارچه را زده‌اند چرا که آبی پوشان جاده مخصوص قرار است محصولات برقی و غیربرقی خود را خارج از این سامانه به فروش برسانند.

جزئیات طرح فروش جدید ایران خودرو

فروش محصولات ایران خودرو از امروز چهارشنبه مورخ 24 مرداد 1403 آغاز شده و همچنان تا هفته آینده ادامه دارد. دور جدید طرح فروش این شرکت شامل شرایط جدیدی برای ثبت نام می‌شود که یکی از مهمترین آنها، مسدود کردن 230 میلیون تومان وجه نقد نزد حساب وکالتی در بانک‌های عامل است.

محصولاتی که در طرح پیش فروش و فروش فوق العاده عرضه می‌شوند جزئی از تولیدات سال آینده شرکت هستند. تصمیم شرکت ایران خودرو بر این بوده که جمعا 8 خودرو شامل ری را، پژو 207 دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس و هایما فروخته شود. دو خودروی برقی لونا GRE و بستیون NAT جزو طرح فروش خواهند بود.

طرح فروش جدید ایران خودرو

سه گروه از متقاضیان می‌توانند برای خرید خودروهای فوق در طرح شرکت کنند که عبارتنداز: متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده.

بیشتر بخوانید:

انتشار اولین تصاویر از خودرو اقتصادی K112 جتکو ایران خودرو

مراحل ثبت نام طرح ایران خودرو

اول از همه متقاضیان باید یک حساب وکالتی با سپرده 230 میلیون تومانی نزد یکی از بانک‌های عامل باز کنند و بدین منظور یک هفته فرصت خواهند داشت. (از 21 مرداد ماه) البته اگر متقاضی خرید خودروهای برقی این طرح هستید، نیازی به باز کردن حساب مذکور نخواهید داشت.

دومین مرحله شامل تعیین اولویت‌ها و شناسایی متقاضیان واجد شرایط است. ایران خودرو پس از اتمام این مرحله متقاضیان تأیید صلاحیت شده را فراخوان می‌کند تا واریز وجه را انجام دهند و قرارداد منعقد شود. لازم به ذکر است مبلغ 230 میلیون تومان باید تا زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی نزد بانک عامل مسدود باشد و برداشت یا انتقال آن به معنای انصراف از خرید خودرو خواهد بود.

طرح فروش جدید ایران خودرو

اگر تعداد درخواست‌هایی که ثبت شده از تعداد خودروهای در نظر گرفته شده بیشتر باشد، ایران خودرو برابر مقررات و با نظارت دستگاه‌های ذیربط نسبت به تکمیل فرآیند اعلام برنده از طریق قرعه‌کشی اقدام خواهد کرد. نتایج به برندگان از طریق پیامک و سایت گروه صنعتی ایران خودرو اعلام خواهد شد. زمان‌بندی دقیق مراحل به شرح ذیل است:

  • از 21 مرداد الی 27 مرداد: وکالتی کردن حساب و مسدود کردن مبلغ 230 میلیون تومان نزد بانک‌های عامل
  • 48 ساعت بعد از وکالتی کردن حساب: ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو
  • از 24 مرداد الی 31 مرداد: واریز وجه

دیوان عدالت اداری پیش‌تر تذکر داده بود که شرط گواهینامه برای ثبت نام در طرح فروش خودرو الزامی نیست و خودروسازان نمی‌توانند به بهانه نداشتن گواهینامه از ثبت نام چنین افرادی ممانعت به عمل آورند. با این حال در طرح جدید ایران خودرو یکی از شرایط ثبت نام داشتن گواهینامه است که هنوز واکنشی از سوی شرکت به درج چنین شرطی علیرغم ممنوعیت دیوان عدالت اداری نشان داده نشده است.

ویدیو مرتبط

در گجت نیوز بخوانید:
گالری تصاویر ریرا منتشر شد شرایط فروش دو خودرو برقی لونا GRE و فاو بستیون NAT ایران خودرو اعلام شد فروش محصولات ایران خودرو از چهارشنبه شروع می شود + شرایط و جزئیات ثبت نام چه کسانی نمی‌توانند در طرح فروش جدید ایران خودرو ثبت نام کنند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*