ولاگ نمایشگاه آفرود ایران مال

ولاگ نمایشگاه آفرود ایران مال 1403 ؛ از لندکروز پاگنده تا کی ام سی رضا بهرام

دومین دوره از نمایشگاه آفرود ایران مال با حضور برترین شرکت های تیونینگ افرود و فروشندگان لوازم مربوط به طبیعت گردی برگزار شد. در ادامه به تماشای ولاگ اختصاصی گجت نیوز از نمایشگاه افرود ایران مال 1403 می‌نشینیم.

به لطف حضور پیکاپ‌های رنگارنگ چینی مثل کی ام سی T8 یا فوتون G7، ورزش آفرود هم رنگ و بوی متفاوتی در کشور ما پیدا کرده است و در نتیجه، روز به روز طرفداران و علاقه مندان به این رشته بیشتر می‌شود. سال گذشته برای اولین بار، مهمان اولین دوره از نمایشگاه های آفرود ایران مال شدیم و سورپرایزهای جذاب آن را از نزدیک دیدیم. حالا پس از گذشت یک سال شاهد استارت دوباره این رویداد هستیم و تیم خودرو گجت نیوز هم به روال سابق قصد دارد تا یک پوشش کامل از این نمایشگاه را در اختیار شما قرار دهد. البته قبل از شروع کار از شما درخواست می‌کنیم که این ویدیو را از طریق یوتیوب گجت نیوز تماشا کنید.

ولاگ دومین دوره نمایشگاه آفرود ایران مال با گجت نیوز

در این ولاگ به تمام غرفه های حاضر در دومین نمایشگاه آفرود ایران مال سر می‌زنیم و به صورت کلی، با جو مثبت آن همراه شما خواهیم بود. شما در این رویداد می‌توانید علاوه بر آشنا شدن با فرهنگ آفرود سواری و طبیعت گردی، با انواع و اقسام تجهیزات افرودی مربوط به خودرو مثل سوپر لید، کانوپی، سپرهای آفرودی، سینی، ال ای دی، کیت ارتفاع و … آشنا شوید و همچنین وسایل مربوط به طبیعت گردی و کمپینگ مثل چادر، ظروف مخصوص، یخچال مسافرتی و … را از نزدیک ببینید. همچنین غرفه کرمان موتور در رویداد آفرود ایران مال برای اولین بار از نسخه تیونینگ شده کی ام سی T9 رونمایی کرد که این نسخه طرفداران مخصوص به خود را دارد.

از مهم ترین دلایل برگزاری نمایشگاه آفرود ایران مال 1403، این است که مردم و علاقه مندان به ورزش افرود بتوانند از نزدیک، این وسایل را مقایسه کنند و بهترین تصمیم را بگیرند، یا از برنامه‌های تورهای ایران گردی مطلع شوند و پیوند نزدیک‌تری با طبیعت را تجربه کنند. این نمایشگاه از 22 الی 26 مرداد ماه سال جاری یعنی تا جمعه از سال 14 الی 22 میزبان شما عزیزان خواهد بود. همچنین شما می‌توانید با مقایسه اولین دوره از نمایشگاه آفرود ایران مال، تفاوت سطح این دو رویداد را بهتر درک کنید و نظر خود را برای ما بنویسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*