قیمت سانگ یانگ کوراندو

بی ام کارز قیمت سانگ یانگ کوراندو و هاوال H6 هیبریدی را برای مرداد 1403 اعلام کرد

شرکت بی ام کارز (BM Cars) با ارسال بخشنامه‌ای به نمایندگی‌ها و مشتریان, قیمت سانگ یانگ کوراندو و هاوال H6 هیبریدی در مرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

طبق اعلام بی ام کارز (زیر مجموعه بهمن موتور) قیمت نهایی دو خودرو وارداتی سانگ یانگ کوراندو (تک و دو دیفرانسیل) و هاوال اچ ۶ هیبریدی، ویژه آن دسته از متقاضیان واجد شرایطی که در طرح فروش این دو خودرو در نیمه اول مرداد ماه سال جاری شرکت کرده بودند و نسبت به پرداخت مبالغ مورد نظر اقدام نموده بودند، اعلام شده است. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام قیمت نهایی این دو کراس اوور وارداتی همراه ما باشید.

قیمت نهایی سانگ یانگ کوراندو و هاوال H6 هیبریدی – مرداد ۱۴۰۳

بر اساس اعلام برند بی ام کارز، خودرو سانگ یانگ کوراندو نسخه 2WD (تک دیفرانسیل) با قیمت ۲ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان و نسخه 4WD (دو دیفرانسیل) با قیمت ۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون تومان عرضه می‌شود. بنابراین با این اختلاف 25 میلیون تومانی کوراندو دو دیفرانسیل ارزش خرید بسیار بالاتری دارد. در مقابل قیمت نهایی هاوال H6 هیبرید از سوی بی ام کارز ۲ میلیارد و ۱۴۴ میلیون تومان اعلام شده است.

مشخصات فنی SsangYong Korando و HAVAL H6 HEV

قیمت سانگ یانگ کوراندو

سانگ یانگ کوراندو وارداتی در بخش فنی از یک پیشرانه چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDI با کد G15DTF بهره می‌برد که قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر است. مجموع این توان توسط یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته AT به چرخ‌های کوراندو منتقل می‌شود. این خودرو با دو سیستم FWD (دو چرخ محرک جلو) و AWD (چهار چرخ محرک) عرضه خواهد شد. همچنین سیکل ترکیبی مصرف سوخت پیشرانه این خودرو، ۷.۷ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

قیمت سانگ یانگ کوراندو

همچنین هاوال اچ 6، از یک پیشرانه چهارسیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ در کنار یک موتور برقی سنکرون با ظرفیت باتری ۱.۶۹ کیلووات‌ساعت بهره می‌برد. پیشرانه بنزینی به تنهایی قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۴۷.۵ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر است. همچنین حداکثر قدرت موتور برقی نیز ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور آن ۳۰۰ نیوتن‌متر اعلام شده است. مجموع این نیرو توسط گیربکس اتوماتیک DHT (مخصوص خودروهای هیبرید) به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۵.۲ لیتر اعلام شده است.

سیستم تعلیق هر دو کراس اوور سانگ یانگ کوراندو و هاوال اچ ۶ در قسمت جلو مک‌فرسون و در قسمت عقب از نوع مولتی لینک است که سواری نرم و راحتی را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد.

در انتها دعوت می‌کنیم مطلب معرفی و بررسی کراس اوور پلاگین هیبریدی رووی eRX5 که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را نیز مطالعه کنید.

همچنین بخوانید:
نسل جدید سانگ یانگ اکتیون با طراحی زیباتر از قبل معرفی شد چانگان CS55 پلاس در برابر بستیون T77؛ مقایسه شاسی بلندهای چینی وارداتی جدید بازار قیمت و مشخصات نیسان کیکس وارداتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*