تغییر گلکسی S25 اولترا

با این تغییر مهم، گلکسی S25 اولترا به گوشی بهتری تبدیل می‌شود

یک تغییر به‌ظاهر کوچک در طراحی ظاهری گلکسی S25 اولترا می‌تواند آن را به پرچمداری بسیار بهتر تبدیل کند. این تغییر مهم اما کوچک چیست؟

اگر پیگیر اخبار گوشی‌های سامسونگ باشید حتما اولین تصاویر منتشر شده از گلکسی اس 25 اولترا را مشاهده کرده‌اید. این تصاویر که توسط افشاگر سرشناس شبکه X (توییتر سابق)، IceUniverse منتشر شده از تغییر برخی مشخصات ظاهری گلکسی S25 اولترا خبر می‌دهد. بر اساس این رندرها پرچمدار پریمیوم سال آینده سامسونگ حاشیه‌هایی تخت، اما لبه‌هایی خمیده خواهد داشت.

تصاویر Galaxy S25 Ultra

بر اساس این رندرها، سامسونگ در نسل آینده نیز زبان طراحی کلی سری Galaxy S Ultra را حفظ کرده؛ اما تغییراتی جزیی در پرچمدار سال آینده‌اش ایجاد خواهد کرد. به‌طور خاص، لبه‌های تیز اس 24 اولترا که بسیاری افراد به‌خاطر زخم کردن یا آسیب رساندن به دستشان از آن ناراضی بودند با لبه‌هایی خمیده‌تر جایگزین خواهد شد.

این تغییر مشخصا با توجه به بازخوردهای کاربران از لبه‌های تیز گلکسی اس 24 اولترا در نسل جدید اعمال شده است.

تغییر طراحی گلکسی S25 اولترا چگونه آن را به گوشی بهتری تبدیل می‌کند؟

در کنار خمیده‌تر شدن حاشیه‌های گلکسی اس 25 اولترا، این گوشی همچنین احتمالا اندکی باریک‌تر هم شده و به ضخامتی در حدود آیفون 16 پرو مکس خواهد رسید که در دست گرفتن آن را بسیار ساده‌تر می‌کند. از طرف دیگر، IceUniverse همچنین از حضور دوباره قاب‌های تیتانیومی در این گوشی خبر داده و آن را یکی از محتمل‌ترین طرح‌های مدنظر سامسونگ برای نسل بعد دانسته.

تغییر گلکسی S25 اولترا

دیگر اطلاعات افشا شده از گلکسی اس 25 اولترا همچنین به حضور یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی در آن خبر داده‌اند. این سرعت شارژ با آن که در برابر رقبای چینی حرفی برای گفتن ندارد، اما از برخی رقبای دیگر مثل آیفون 15 پرو مکس یا پیکسل 9 پرو گوگل بالاتر است.

گوشی Galaxy S24 Ultra

تغییرات گوشی گلکسی اس 25 اولترا به همین‌جا خاتمه نیافته و در بسیاری بخش‌های دیگر آن نیز قابل مشاهده است. برای مثال، یکی از گزارش‌ها از حضور یک دوربین 50 مگاپیکسلی زوم با لنز خمیده در کنار یک حسگر 50 مگاپیکسلی فوق عریض در ماژول دوربین این گوشی خبر داده؛ درحالیکه برخی دیگر نیز از رونمایی این گوشی تنها مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام خبر داده‌اند.

در گجت نیوز بخوانید:
حافظه رم گلکسی اس ۲۵ اولترا دوبرابر آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود 7 دلیل برای خرید گلکسی اس 24 اولترا و 3 دلیل برای اینکه منتظر S25 Ultra بمانیم هرآنچه از گلکسی اس ۲۵ اولترا سامسونگ انتظار داریم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*