گلکسی اس ۲۶ نوت

خداحافظی با S26 Ultra؛ گلکسی اس ۲۶ نوت جای اولترا عرضه می‌شود

به نظر می‌رس سامسونگ قصد دارد در سال 2026 گوشی گلکسی اس ۲۶ نوت – Galaxy S26 Note را به‌جای اس 26 اولترا معرفی کند. علاوه بر این، نام نسخه «پلاس» نیز احتمالا دستخوش تغییر خواهد شد.

یکی از نکات مهم در خصوص خانواده پیکسل 9 گوگل نام‌گذاری آن‌ها بود. این کمپانی امسال از سیستم نام‌گذاری متفاوتی استفاده کرد و به‌جز نسخه استاندارد، سه مدل پرو (پرو، پرو XL و پرو فولد) را رونمایی کرد که پسوند هریک به‌خوبی گویای عملکردش خواهد بود. به نظر می‌رسد سامسونگ نیز تصمیم دارد برای خانواده پرچمداران سری S26 خود نام‌گذاری متفاوتی را انتخاب کند و گران‌ترین و پریمیوم‌ترین عضو این سری را به‌جای گلکسی اس 26 اولترا، گلکسی اس 26 نوت نام‌گذاری کند.

چرا سامسونگ قصد دارد نام گلکسی اس ۲۶ نوت را جایگزین «اولترا» کند؟

مهم‌ترین انگیزه سامسونگ از انتخاب احتمالی پسوند Note به‌جای Ultra برای پرچمدار پریمیوم بعدی خود تاکید روی توانمندی‌های نوت‌برداری این گوشی از طریق قلم S Pen است که قابلیتی فوق‌العاده مهم و منحصربفرد برای آن به شمار می‌رود.

گوشی S26 Note

این البته تمام ماجرا نیست؛ زیرا اخبار رسیده حاکی از آن هستند که کره‌ای‌ها تصمیم دارند نام مدل «پلاس» گلکسی اس 26 را به «گلکسی اس 26 پرو» تغییر دهند. به نظر می‌رسد فراگیری برچسب Pro و حضور آن در محصولات تقریبا اکثر گوشی‌سازان سامسونگ را به فکر استفاده از آن در سری پرچمدارانش کرده است.

این شایعات البته به هیچ وجه قابل اتکا نیستند؛ زیرا هنوز حتی در خصوص سری گلکسی اس 25 سامسونگ نیز اطلاعات موثقی در اختیارمان نیست و به همین دلیل اصلا نمی‌توان در خصوص دو نسل بعد از پرچمداران سامسونگ نظر داد. در همین زمینه بد نیست بدانید که روز گذشته اولین رندر گوشی گلکسی اس 25 اولترا توسط یکی از افشاگران معتبر بازار به بیرون درز کرد و تغییرات ظاهری اندک آن را به تصویر کشید.

در گجت نیوز بخوانید:
سورپرایز بزرگ سامسونگ برای گلکسی اس ۲۶ سامسونگ: گلکسی اس ۲۵ با قدرتمندترین مشخصات فنی گوشی‌های جهان به میدان می‌آید مشخصات فنی تراشه سری گلکسی اس ۲۵ سامسونگ فشار روی اپل را به شدت افزایش می‌دهد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*