شرایط فروش بهمن دیگنیتی

شرایط فروش بهمن دیگنیتی و بهمن فیدلیتی برای شهریور 1403 اعلام شد

شرکت بهمن موتور با انتشار اطلاعیه‌ای جدید، شرایط فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو در شهریور ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

در طرح فروش نقدی بهمن موتور، ۶ محصول مونتاژی از خانواده فیدلیتی و دیگنیتی ویژه متقاضیان واجد شرایطی که در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند، عرضه خواهد شد. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با اعلام جزئیات این طرح فروش همراه ما باشید.

شرایط فروش نقدی فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور – مرداد ۱۴۰۳

شرایط فروش بهمن دیگنیتی

در این طرح فروش، خودرو فیدلیتی پرایم تیپ ۱ (5 نفره) با قیمت ۱ میلیارد و ۴۰۹ میلیون و ۱۰۸ هزار تومان، فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (7 نفره) با قیمت ۱ میلیارد و ۴۱۳ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان، فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ (5 نفره) با قیمت ۱ میلیارد و ۶۲۲ میلیون و ۶۶۳ هزار تومان و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ (7 نفره) با قیمت ۱ میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود.

همچنین خودرو دیگنیتی پرایم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۴۶ میلیون و ۷۷۸ هزار تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت ۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون و 44 هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد. موعد تحویل همه خودروها هفته سوم دی ماه 1403 اعلام شده است. سود انصراف این طرح صفر درصد و جریمه تاخیر آن 3 درصد اعلام شده است.

این طرح از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه مورخ 1 شهریور 1403 لغایت دوشنبه 12 شهریور 1403 فعال می‌باشد. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت فروش محصولات بهمن موتور و با نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنند.

در پایان دعوت می‌کنیم تا مطلب معرفی و بررسی خودرو پر آپشن فیدلیتی XB1 گروه بهمن موتور که توسط تیم خودرو گجت نیوز آماده شده را مطالعه کنید.

ویدیو مرتبط
آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*