وزیر پیشنهادی ارتباطات

مدیرعامل همراه اول از وزیر پیشنهادی ارتباطات در دولت پزشکیان حمایت کرد

دکتر اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در آستانه جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت پزشکیان، از ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات حمایت کرد.

دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب دولت چهاردهم، وزرای پیشنهادی خود برای تشکیل کابینه را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده و جلسه اخذ رای اعتماد به آنها طی روزهای آتی برگزار می‌شود. در لیست ارائه شده از سوی رئیس جمهور، دکتر ستار هاشمی به‌عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده است. در همین راستا، مدیرعامل همراه اول، حمایت خود را از دکتر ستار هاشمی اعلام کرده است. دکتر مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران از معرفی ستار هاشمی به‌عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استقبال کرد و در خصوص ویژگی‌های ایشان گفت خوشحالیم که یکی از جوان‌ترین گزینه‌های پیشنهادی وزارت از سمت دکتر پزشکیان به مجلس شورای اسلامی، وزیر پیشنهادی ارتباطات است.

به‌گفته مدیرعامل همراه اول، دکتر ستار هاشمی علاوه بر جوان بودن، از تحصیلات عالی و فعالیت آکادمیک مرتبط با حوزه تخصصی این وزارتخانه بهره می‌برد و با توجه به سابقه فعالیت در سطح معاونت وزیر، از داخل وزارت ارتباطات نیز شناخت خوبی دارد و کاملا به مسائل این حوزه، آشناست. همچنین ایشان در سال‌های اخیر از نزدیک با چالش‌های مباحث دولت الکترونیک و هوشمندسازی به‌صورت کاملا عملیاتی درگیر بوده و شناخت خوبی از وضعیت اپراتورهای ارتباطی دارد که این امر به ایفای نقش تنظیم‌گری، کمک شایانی می‌کند.

اخوان بهابادی افزود دکتر هاشمی با مبانی اقتصاد دیجیتال آشنایی دارد و برنامه خوبی برای رشد شاخص‌های مربوطه ارائه کرده است. مدیرعامل همراه اول در پایان ابراز امیدواری کرد که دکتر ستار هاشمی با کسب رای اعتماد قاطع از سوی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، کار خود را از هفته آینده در مسند وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز کند و منشا تحولات بزرگی در این عرصه باشد.

همچنین بخوانید:
آموزش فعال کردن پیشوازهای خاص (مخاطب در حال مکالمه، عبادت، غمگین) آموزش فعال سازی پشت خطی در گوشی های سامسونگ و شیائومی (ایرانسل و همراه اول) وزیر پیشنهادی ارتباطات دولت پزشکیان در صحن علنی مجلس چه گفت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*