تأیید فصل دوم سریال Dark Matter

سریال محبوب Dark Matter اپل برای فصل دوم تمدید شد

اپل فصل دوم سریال محبوب Dark Matter را رسما تأیید کرد. ماده تاریک، یک سریال علمی-تخیلی با حضور بازیگران مطرح و صاحب نام است.

سریال علمی-تخیلی Dark Matter اپل، یکی از محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین سریال‌های جدید اپل تی‌وی پلاس است که اخیرا برای فصل دوم تمدید شده است. این سریال که در شیکاگو جریان دارد، داستان فیزیکدانی را روایت می‌کند که به نسخه دیگری از زندگی خود ربوده می‌شود و تلاش می‌کند به واقعیت اصلی خود بازگردد. فصل اول این سریال که اخیرا به پایان رسیده، با استقبال گسترده مخاطبان همراه شد و اکنون اپل رسما تایید کرده که ماده تاریک با فصل دوم بازخواهد گشت.

این سریال بر اساس رمان پرفروش بلیک کراوچ با همین نام ساخته شده و از زمان انتشار تاکنون مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است. این سریال موفق شده است امتیاز ۸۳ درصد از سوی مخاطبان و منتقدان را در سایت راتن تومیتوز کسب کند.

جزئیاتی از فصل دوم سریال Dark Matter

تأیید فصل دوم سریال Dark Matter

هنوز جزئیات دقیقی درباره زمان پخش فصل دوم سریال محبوب اپل و داستان آن منتشر نشده است. همانطور که اپل در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرده، این سریال به‌عنوان «علمی تخیلی درجه یک»، «یک گردش هیجان‌انگیز» و «یکی از بهترین سریال‌های سال» مورد ستایش قرار گرفته است. کراوچ به‌عنوان خالق، تهیه‌کننده اجرایی، نمایش‌نامه‌نویس و نویسنده در این سریال حضور دارد و جوئل ادگرتون و جنیفر کانلی برنده اسکار نیز در آن بازی می‌کنند.

با موفقیت چشمگیر سریال Dark Matter و تمدید آن برای فصل دوم، اپل به تقویت پلتفرم استریم خود به‌عنوان میزبان برخی از بهترین سریال‌های علمی-تخیلی و هیجان‌انگیز در جهان ادامه می‌دهد. اپل همچنین سریال‌های بلندپروازانه‌ای مانند Foundation ،Silo و البته Severance را در دست دارد که امیدواریم فصل دوم آن نیز در راه باشد.

از دیگر سریال‌های موفق علمی-تخیلی اپل می‌توان به For All Mankind ،Monarch: Legacy of Monsters و Invasion (با بازی گلشیفته فراهانی) اشاره کرد. اپل اگرچه در عرصه سینما به اندازه تلویزیون موفق نبوده است، اما سریال‌های تلویزیونی آن همچنان درخشش دارند.

اگر به دنبال سریال جدیدی برای تماشای در اپل تی‌وی پلاس هستید، فصل اول ماده تاریک که به طور کامل در این پلتفرم در دسترس است، می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

در گجت نیوز بخوانید:
تریلر جدید فصل ۲ سریال بازی مرکب، سرنخ‌های مهمی را به ما می‌دهد! فصل سوم سریال خاندان اژدها: از تاریخ انتشار تا خط داستانی و لیست بازیگران تریلر فصل دوم سریال بازی مرکب منتشر شد + تاریخ انتشار رسمی تریلر جدید سریال The Penguin منتشر شد؛ وقتی پنگوئن گاتهام را به خاک‌وخون می‌کشد از سریال تلویزیونی هری پاتر چه می‌دانیم؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*