قیمت کی ام سی T9 بازار آزاد

قیمت پیکاپ کی ام سی T9 در بازار آزاد مشخص شد

کرمان موتور بالاخره تحویل کی ام سی تی 9، پیکاپ مورد انتظار خود را آغاز کرد و در پی آن، قیمت KMC T9 در بازار آزاد مشخص شده است.

موفقیت چشمگیر کی ام سی T8 در بازار پیکاپ‌های چینی باعث شد کرمان موتور تصمیم به عرضه نسخه جدید این پیکاپ بگیرد. کرمان موتور در جریان نمایشگاه خودرو تهران 1402 کی ام سی T9 را برای اولین بار به‌نمایش گذاشت و با فاصله کمی در اواخر بهمن ماه سال گذشته هم اولین شرایط فروش KMC T9 از سوی این شرکت اعلام شد. بعد از گذشت چند ماه از آغاز فروش رسمی کی ام سی T9، این پیکاپ چینی بالاخره به مرحله عرضه رسیده و به دنبال همین، قیمت آن در بازار آزاد مشخص شده است.

قیمت بازار کی ام سی T9 کرمان موتور

آخرین اخبار خودرو حکایت از این دارند که کی ام سی T9 حدود 3 تا 3.2 میلیارد تومان در بازار آزاد قیمت‌گذاری شده است. کرمان موتور در مرداد ماه این پیکاپ را با قیمت 1 میلیارد و 979 میلیون تومان از درب کارخانه عرضه می‌کند و همان‌طور که انتظار می‌رفت، در ابتدای عرضه این خودرو، اختلاف زیادی بین قیمت بازار و قیمت کارخانه آن وجود دارد. البته با گذر زمان باید قیمت این محصول مورد انتظار کرمان موتور تعدیل و به محدوده 2 میلیارد تومان نزدیک‌تر شود.

پیکاپ سایز متوسط جک هانتر که با عنوان کی ام سی T9 در ایران عرضه می‌شود، زیر کاپوت خود یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم بنزین دارد. این موتور می‌تواند 221 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید کند و برای انتقال نیرو محرکه به هر چهار چرخ از گیربکس اتوماتیک 8 سرعته DAE بهره می‌برد. این پیکاپ جدید کرمان موتور پیشرانه مشابهی با کی ام سی T8 دارد، ولی گیربکس آن از نمونه دستی به اتوماتیک ارتقا پیدا کرده است.

تی 9 از لحاظ طراحی نمای بیرونی هم دستخوش تغییراتی چشمگیر نسبت به پیکاپ پرفروش قبلی کرمان موتور شده است. در حالی که تی 8 چهره‌ تهاجمی مرسوم شبیه به هایلوکس داشت، این خودرو جدید از طراحی به‌روزتر با چراغ‌های دوبخشی، جلوپنجره بزرگ و پنل‌های تیره‌رنگ دور چراغ‌ها و جلوپنجره برخوردار است.

قیمت کی ام سی T9 بازار آزاد

امکان عرضه نسخه تمام برقی کی ام سی T9 در آینده نه چندان دور هم وجود دارد. در زمان برگزاری نمایشگاه خودرو پکن 2024 زمزمه‌هایی به گوش رسید مبنی‌ بر این‌که کرمان موتور عرضه کی ام سی تی 9 برقی را هم در دستور کار قرار داده است. این نسخه یک موتور الکتریکی در ناحیه جلو با قدرت 94 اسب بخار و یک موتور دیگر در ناحیه عقب با قدرت 215 اسب بخار را برای تامین قوای محرکه به کار می‌گیرد.

در گجت نیوز بخوانید:
تیگو ۷ اسپرت ؛ کپی جذاب چری از رنجرور بایک بیجینگ X7 با مشخصات و امکانات جذاب در راه بازار ایران ولاگ نمایشگاه آفرود ایران مال ۱۴۰۳ ؛ از لندکروز پاگنده تا کی ام سی رضا بهرام تولید سانگ یانگ گرند موسو در ایران در دستور کار صنایع خودروسازی ایلیا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*