بازی موبایلی اسکویید گیم (Squid Game: Unleashed)

بازی اسکویید گیم برای گوشی‌های موبایل معرفی شد + تریلر

بازی موبایلی اسکویید گیم رسماً معرفی شد. بازی Squid Game: Unleashed قرار است تجربه رقابتی نفس‌گیری را برای کاربران گوشی‌های موبایل رقم بزند.

مدتی قبل اعلام تاریخ انتشار فصل دوم سریال اسکویید گیم طرفداران آن را باری دیگر به هیجان انداخت، ولی گیمزکام 2024 خبر جذاب دیگری برای طرفداران این سریال کره‌ای داشت. بر اساس جدیدترین اخبار بازی ها و کنسول های بازی، در افتتاحیه این رویداد از بازی «اسکویید گیم: آنلیشد» (Squid Game: Unleashed) برای گوشی های موبایل به‌صورت رسمی رونمایی شد.

رونمایی از بازی موبایلی اسکویید گیم (Squid Game: Unleashed)

دور از انتظار نبود که بعد از به‌کارگیری ظرفیت اسکویید گیم در عرصه ریلیتی شو با Squid Game: The Challenge، حالا پای این آی‌پی به دنیای ویدئوگیم باز شود. در جریان افتتاحیه گیمزکام 2024 بازی Squid Game: Unleashed برای گوشی‌های موبایل به‌نمایش گذاشته شد که استودیو «باس فایت» (Boss Fight) توسعه آن را بر عهده دارد. باس فایت استودیویی در حوزه بازی‌های موبایلی است که نتفلیکس، پخش‌کننده سریال اسکویید گیم آن را در سال 2022 خرید.

همان‌طور که در تریلر رسمی بازی موبایلی اسکویید گیم می‌توان دید، این بازی چالش‌های سریال را در فضایی رنگارنگ‌تر با گرافیک کارتونی بازسازی می‌کند و حتی المان‌های طنز به آن اضافه شده‌اند که حال‌وهوای متفاوتی نسبت به سریال به آن بخشیده‌اند. البته در عین حال، در این بازی شرکت‌کنندگان مسابقه در صورت خطا کشته می‌شوند که کماکان نشان از تعهد استودیو سازنده به ماهیت تلخ و تاریک سریال دارد.

بازی موبایلی اسکویید گیم (Squid Game: Unleashed)

با توجه به توضیحات رسمی استودیو باس فایت، این ساخته جدید آن‌ها یک بازی چندنفره در سبک بتل رویال است که به شما اجازه می‌دهد بعد از شخصی‌سازی شخصیت خود، در چالش‌های معروفِ سریال اسکویید گیم و مسابقه تلویزیونی Squid Game: The Challenge شرکت کنید.

در مقطع کنونی تاریخ انتشار بازی موبایلی اسکویید گیم مشخص نیست و صرفاً در انتهای تریلر ذکر شده است که «به‌زودی» برای اندروید و iOS عرضه خواهد شد. با این حال، بعید به نظر نمی‌رسد که این بازی موبایلی در روز پخش فصل دوم سریال اسکویید گیم در دسترس کاربران قرار بگیرد. همان‌طور که نتفلیکس پیش‌تر اعلام کرده است، این فصل جدید بالاخره پس از مدت‌ها انتظار در تاریخ 26 دسامبر 2024 مصادف با 6 دی 1403 پخش خواهد شد.

از دست ندهید:
بازی Mafia: The Old Country معرفی شد؛ سفر به ریشه‌های سیسیل با مافیا 4 نسخه موبایل بازی محبوب Age of Empires در این تاریخ منتشر می‌شود بازی انحصاری محبوب ایکس باکس به پلی استیشن ۵ خواهد آمد بهترین بازی های نقش آفرینی آفلاین برای گوشی های اندروید