تریلر معرفی بازی بوردرلندز 4 - Borderlands 4

بازی Borderlands 4 معرفی شد؛ ماجراجویی در سیاره‌ای تازه + تریلر

بازی Borderlands 4 در جریان گیمزکام 2024 به‌نمایش گذاشته شد. در ادامه جزئیات و تریلر نسخه چهارم سری بوردرلندز را تماشا کنید.

انتشار آخرین نسخه اصلی از سری نقش‌آفرینی پرطرفدار Borderlands به سال 2019 بر می‌گردد. «گیرباکس سافت‌ور» (Gearbox Software)، استودیو سازنده و شرکت 2K، ناشر این بازی بالاخره در افتتاحیه گیمزکام 2024 فرصت را برای معرفی جدیدترین نسخه از این سری مناسب دیدند. بنا به آخرین اخبار بازی ها و کنسول های بازی، در این رویداد با انتشار یک تریلر کوتاه سینماتیک از بازی Borderlands 4 پرده‌برداری کردند.

نمایش بازی Borderlands 4 در گیمزکام 2024

در این تیزر کوتاه از نسخه چهارم بوردرلندز سیاره‌ای در حال انفجار با اشعه‌های بنفش‌رنگ به نمایش گذاشته می‌شود که به نظر با یک سپر بلوری در فضا برخورد می‌کند. در انتهای این هرج‌ومرج عظیم، دوربین به سمت توده‌ای از آتش حرکت می‌کند؛ جایی که دستی رباتیک از دل آن ماسک معروف سری بوردرلندز را بیرون می‌آورد.

در توضیحات تریلر معرفی بازی Borderlands 4 در یوتیوب ذکر شده است که در آن گیمرها پا به ماجراجویی تازه‌ای در سیاره‌ای کاملاً جدید می‌گذارند. از مدت‌ها قبل زمزمه معرفی این نسخه جدید به گوش می‌رسید و حتی «رندی پیچ‌فورد» (Randy Pitchford)، مدیرعامل گیرباکس سافت‌ور اوایل سال جاری میلادی در گفتگو با وب‌سایت IGN به نوعی آن را بزرگ‌ترین پروژه این استودیو خوانده بود.

بوردرلندز 4 در تاریخ نامشخصی در سال 2025 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد. این بازی در سال مالی 2026 تقویم تیک-تو، شرکت مالک 2K عرضه خواهد شد که مصادف با آوریل 2025 تا انتهای سال 2025 (فروردین تا دی آینده) است.

از دست ندهید:
بازی اسکویید گیم برای گوشی‌های موبایل معرفی شد + تریلر بازی Mafia: The Old Country معرفی شد؛ سفر به ریشه‌های سیسیل با مافیا 4 اگر از این کیبورد در بازی کانتر استریک ۲ استفاده کنید، بن می‌شوید! سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی God of War Ragnarok روی PC اعلام شد بازی انحصاری محبوب ایکس باکس به پلی استیشن ۵ خواهد آمد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*