موتورولا موتو G45

گوشی خوش قیمت موتورولا موتو G45 با رنگ‌های جذاب رونمایی شد

گوشی خوش قیمت موتورولا موتو G45 با ظاهر شیک، قاب پشتی چرمی و رنگ‌بندی جذاب در کنار مشخصات مناسب برای رقابت با چینی‌ها از راه رسید.

موتورولا پس از حذف چند نسل، سری Moto G4x را با یک دستگاه جدید احیا کرد. موتورولا موتو G45، یک گوشی هوشمند با تراشه 5G و سه رنگ زیبا است که قیمتی در حدود فقط ۱۳۰ دلار دارد.

امکانات و مشخصات گوشی موتورولا موتو G45

گوشی موتورولا با تراشه Snapdragon 6s Gen 3 عرضه می‌شود. این همان تراشه موجود در Moto G85 است که فرکانس 2.3 گیگاهرتزی را در هسته‌های پردازنده قدرتمند خود ارائه می‌کند. رم آن 4 یا 8 گیگابایت است و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد؛ اگرچه می‌توان آن را با کارت microSD در یک اسلات ترکیبی گسترش داد.

مشخصات فنی موتورولا موتو G45

گوشی Moto G45 دارای یک نمایشگر LCD رده پایین 6.5 اینچی با وضوح +HD است، اما حداقل نرخ نوسازی تا 120 هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین، یک پانچ هول برای دوربین 16 مگاپیکسلی و یک لایه Gorilla Glass 3 در بالای آن برای محافظت اضافی وجود دارد.

در پشت دستگاه، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 قرار گرفته و در کنار آن یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی حضور دارد.

یکی از نقاط قوت این دستگاه، ظاهر رنگارنگ آن است. موتورولا بار دیگر با پانتون همکاری کرده و این دستگاه را در رنگ‌های آبی درخشان، سبز درخشان و Viva Magenta که رنگ سال 2023 پانتون بوده، عرضه می‌کند. هر سه گزینه دارای پشت چرم وگان هستند و یک کیت NFC نیز زیر پنل وجود دارد.

رنگ‌بندی و طراحی موتورولا موتو G45

موتورولا این گوشی را به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز کرد و آن را با یک شارژر 20W TurboPower در جعبه خواهد فروخت. سیستم عامل Android 14 با رابط کاربری نزدیک به اندروید خام نیز در بخش کاربری آن وجود دارد. از دیگر امکانات این گوشی اندرویدی ارزان باید به رادیو FM و جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد که هنوز هم خواسته بسیاری از کاربران است.

قیمت Moto G45

قیمت Moto G45 برای نسخه پایه 4/128 گیگابایتی حدود 130 دلار و برای نسخه 8/128 گیگابایتی حدود 155 دلار تعیین شده است. این محصول، بازار کشورهای در حال توسعه یا ضعیف‌تر را هدف گرفته است.

در گجت نیوز بخوانید:
موتورولا اج ۵۰؛ باریک‌ترین گوشی ضد آب جهان با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ معرفی شد گوشی تاشو موتو ریزر ۵۰ با قیمت استثنایی و طراحی جذاب رونمایی شد این گوشی چینی، چهار سال گارانتی دارد گوشی موتورولا موتو اج ۲۰۲۴ با امکانات پرچمداران و قیمت یک میان‌رده از راه رسید گوشی جدید موتورولا با یک نمایشگر بزرگ و قلم هوشمند رونمایی شد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*