گوشی جدید موتورولا موتو G استایلوس فایوجی 2024

گوشی جدید موتورولا با یک نمایشگر بزرگ و قلم هوشمند رونمایی شد

گوشی جدید موتورولا موتو G استایلوس فایوجی 2024، رقیب ارزان قیمت گلکسی اس ۲۴ اولترا با یک قلم هوشمند و مشخصات میان‌رده رونمایی شد.

موتو G استایلوس فایوجی 2024، جدیدترین عضو سری میان‌رده Moto G کمپانی موتورولا، سرانجام عرضه شد. این گوشی هوشمند با طراحی ارگونومیک و روکش چرم مصنوعی (Vegan Leather) همراه با یک قلم داخلی برای یادداشت برداشتن، ویرایش عکس و … به طور مستقیم روی صفحه نمایش، به بازار آمده است.

مشخصات فنی موتو G استایلوس 2024

گوشی جدید موتورولا به یک نمایشگر 6.7 اینچی +Full HD از نوع pOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز شده است. پنل این نمایشگر دارای حداکثر روشنایی 1200 نیت و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز است. همانطور که اشاره شد، استایلوس 5G دارای یک قلم داخلی است که در محفظه مخصوصی در پایین گوشی قرار گرفته است.

گوشی جدید موتورولا موتو G استایلوس فایوجی 2024

از نظر دوربین، این گوشی از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و یک لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی (با میدان دید 120 درجه) که قابلیت عکس‌برداری ماکرو را نیز دارد، بهره می‌برد. در جلو نیز شاهد یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هستیم. دوربین اصلی می‌تواند با کیفیت Full HD و نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند (همچنین حالت اسلوموشن 120 فریم بر ثانیه را ارائه می‌دهد)، در حالی که دوربین جلو با دارا بودن قابلیت Dual Capture، گزینه‌ای ایده‌آل برای ولاگ‌ به شمار می‌رود.

قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون 6 نسل ۱ است که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. این تراشه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و امکان ارتقاء آن تا 2 ترابایت از طریق کارت حافظه microSD وجود دارد. همچنین، استایلوس 5G از دو بلندگوی استریو با فناوری دالبی اتمس (Dolby Atmos) و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات و شارژ بی‌سیم 15 وات بهره می‌برد.

این گوشی دارای درگاه Type-C (با استاندارد USB 2.0)، جک 3.5 میلی‌متری صدا، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلوتوث نسخه 5.1، وای‌فای دو بانده و سیستم‌عامل اندروید 14 است.

قیمت و زمان عرضه گوشی جدید موتورولا

موتو G استایلوس 5G (2024) با قیمت 399.99 دلار و در دو رنگ کاراملی لاته (Caramel Latte) و قرمز اسکارلت ویو (Scarlet Wave) به بازار عرضه می‌شود.

در گجت نیوز بخوانید:
موتورولا ریزر پلاس ۲۰۲۴ در تصاویر واقعی فاش شد گوشی موتورولا موتو اج ۵۰ اولترا با مشخصات قدرتمند و بدنه چوبی رونمایی شد گوشی موتورولا اج ۵۰ فیوژن معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto G64 5G، اولین گوشی مجهز به پردازنده دایمنسیتی 7025 معرفی شد گوشی موتو G04s، انتظار را از میان‌رده‌ها بالاتر می‌برد

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*