گوشی موتورولا اج 50 فیوژن

گوشی موتورولا اج 50 فیوژن معرفی شد + مشخصات فنی و قیمت

موتورولا اج 50 فیوژن – Motorola Edge 50 Fusion یک گوشی میان رده 6.7 اینچی با تراشه اسنپدراگون و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

اخیرا موتورولا از گوشی اج 50 پرو رونمایی کرد و به‌تازگی هم مدل قوی‌تر اج 50 اولترا از راه رسید. سومین عضو این خانواده، موتورولا اج 50 فیوژن است که مشخصات متعادل‌تری دارد.

مشخصات فنی موتورولا اج 50 فیوژن

برای نمایش محتوا، گوشی جدید موتورولا از یک پنل 6.7 اینچی pOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس استفاده می‌کند. درون حفره پانچ صفحه نمایش، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد.

اما عجیب اینکه بسته به بازار فروش، اج 50 فیوژن در دو نسخه عرضه می‌شود. یک نسخه برای اروپا، آفریقا و خاورمیانه است که صفحه نمایش 144 هرتز و تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 دارد. نسخه دیگر برای عرضه در آمریکای لاتین، با پنل 120 هرتز و تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 است. البته ظرفیت حافظه داخلی و رم در هر دو نسخه، حداکثر به 12/512 گیگابایت می‌رسد.

گوشی موتورولا اج 50 فیوژن

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی به سنسور LYT-700C سونی، لنز f/1.88 و لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز است. در کنار آن، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض وجود دارد که کار لنز ماکرو را هم انجام می‌دهد.

اج 50 فیوژن از یک باتری 5000 میلی‌‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و از فناوری شارژ سریع 68 وات TurboPower پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل آن، اندروید 14 با پوسته Hello UX است که امکاناتی نظیر والپیپرهای قابل ساخت با هوش مصنوعی و Smart Connect برای اتصال به کامپیوترهای لنوو دارد.

از امکانات قابل ذکر دیگر باید به moto AI اشاره کنیم که می‌تواند سرعت شاتر را در اپ دوربین تنظیم، فوکوس خودکار را مدیریت و رنگ یا سایه‌ها را عکس‌ها تعدیل کند.

در ضمن، دوربین و صفحه نمایش اج 50 فیوژن تاییدیه Pantone Validated دارند و خود گوشی هم از گواهی ضد آب IP68 بهره می‌برد.

قیمت پایه موتورولا اج 50 فیوژن برای عرضه در اروپا، 349 یورو اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*