آگهی شغلی ایلان ماسک

آگهی شغلی عجیب ایلان ماسک: قدم بزنید و ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان بگیرید

آگهی شغلی عجیب و خاص ایلان ماسک باعث جلب توجه زیادی شده است. تنها کافیست روزانه چند ساعت قدم بزنید و در عوض ماهیانه ۵۰۰ میلیون تومان حقوق دریافت کنید.

شرکت‌های اسپیس ایکس، تسلا و نورالینک باعث شده‌اند که تصویری کاملا خاص از ایلان ماسک در رسانه‌ها ساخته شود. به‌صورتی که افراد تصور می‌کنند تنها برترین استعدادهای جهان و نوآورترین افراد شانس حضور در تیم میلیاردر جنجالی را دارند. هرچند با توجه به آگهی شغلی جدید ایلان ماسک همین که قادر به راه رفتن باشید برای استخدام کافی است.

آگهی شغلی عجیب ایلان ماسک توجه کارشناسان و افراد عادی را حسابی جلب کرده است

آگهی شغلی ایلان ماسک

تسلا قصد دارد چند نفر را برای کمک به آموزش ربات انسان‌نمای آپتیموس استخدام کند. این افراد می‌بایست لباس‌های خاصی را بپوشند که توانایی رصد حرکات آنها را دارد. همچنین آنها باید کارهایی را در طول روز انجام دهند که در نهایت قرار است ربات آپتیموس به‌عهده بگیرد.

ایلان ماسک آگهی شغلی عجیب خود را تحت عنوان اپراتور جمع‌آوری داده در صفحه موقعیت‌های شغلی تسلا منتشر کرده است. افراد متقاضی باید بتوانند حداقل ۷ ساعت در روز پیاده‌روی کرده و با حمل حداقل ۱۳ کیلوگرم وسایل و تجهیزات هیچ مشکلی نداشته باشند. همچنین این افراد باید برای مدت طولانی از یک هدست واقعیت مجازی استفاده کنند. در برابر این خدمات نیز می‌توانند تا حداکثر ۴۸ دلار در هر ساعت درآمد داشته باشند. چیزی که می‌تواند به‌صورت تقریبی حدود ۸۷۰۰ دلار در ماه یا ۵۰۰ میلیون تومان شود.

از دیگر شرایط آگهی شغلی ایلان ماسک می‌توان به داشتن قد بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر اشاره کرد. این میزان باعث می‌شود که فرد از نظر قدی تفاوت چندانی با ربات آپتیموس نداشته باشد. البته کار تنها به قدم زدن و صحبت کردن با ربات خلاصه نمی‌شود. شما باید داده‌های جمع‌آوری‌ شده را روی سیستم‌های تسلا آپلود کرده، بر اساس مشاهدات خود گزارش بنویسید و در برخی مواقع نیز ایرادات احتمالی ربات را برطرف کنید.

آگهی شغلی ایلان ماسک

با توجه به پیشرفت گسترده حوزه رباتیک و هوش مصنوعی عجیب نیست که تسلا نیز در تلاش است هرچه زودتر ربات انسان‌نمای خود را روانه بازار کند. آنها در طول یکسال گذشته افراد زیادی را برای آموزش ربات Optimus استخدام کرده‌اند. علاوه بر این، آنها سه شیفت کاری را برای این شغل در نظر گرفته‌اند تا ربات به‌صورت ۲۴ ساعته تحت آموزش باشد.

در طول سال گذشته اخبار علمی مملو از خبرهای جذاب در رابطه با ربات‌های پیشرفته بوده است. برخی تصور می‌کنند که ایلان ماسک از شکاف ایجاد شده بین تسلا و سایر شرکت‌ها نگران است و سعی دارد هرچه زودتر این شکاف را پر کند. مخصوصا اینکه تولید ربات‌های انسان‌نمای هوشمند در مقیاس بالا فوق‌العاده سخت است. به گفته کارشناسان حاضر در این عرصه شرکت‌ها مجبور هستند بودجه‌های وحشتناک زیادی را صرف جمع‌آوری داده کنند و تازه پس از آن نیز موفقیت آنها تضمین شده نیست.

آگهی شغلی عجیب شرکت تسلا در حالی منتشر شده است که ایلان ماسک وعده عرضه ربات‌های «واقعا کارآمد» را تا سال آينده داده است. البته با توجه به وعده‌های مکرر و بیش از حد خوشبینانه ایلان ماسک در رابطه با موضوعات مختلف نمی‌توان چندان به عرضه یک ربات انسان‌نمای کامل تا سال ۲۰۲۵ امید داشت. مخصوصا اینکه تسلا از نظر پیشرفت و توسعه ربات چندان برتری خاصی نسبت به رقبای خود از جمله بوستون داینامیکس، فیگور و اپترونیک ندارد.

اگر در کالیفرنیا حضور داشتید، حاضر بودید برای شغل آموزش ربات انسان‌نمای آپتیموس اقدام کنید؟

بیشتر بخوانید:
تماشا کنید: این ربات غول پیکر ریل‌های قطار را تعمیر می‌کند پیشرفته ترین ربات انسان نمای جهان توسط چینی ها معرفی شد ربات‌ها جای سربازان را در ارتش آمریکا می‌گیرند