قیمت خودرو برقی جک EJ7 در بازار آزاد

قیمت خودرو برقی جک EJ7 در بازار آزاد مشخص شد

قیمت خودرو برقی جک EJ7 در بازار آزاد همزمان با تحویل به مشتریان اعلام شد. اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد محصول جذاب کرمان موتور چقدر است؟

شرکت کرمان موتور سال گذشته و در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعتی دولت از خودروی برقی جدیدی با نام جک EJ7 رونمایی کرد. مدل 2024 این خودروی زیبا و جذاب هم اکنون در مرحله عرضه به مشتریان است و قیمت آن در بازار آزاد مشخص شده که در ادامه به ذکر قیمت و مشخصات کلی خودرو می‌پردازیم.

قیمت خودرو برقی جک EJ7 در بازار آزاد

کی ام سی جی 7 برقی مدل 2024 که متولی واردکننده آن شرکت باسابقه کرمان موتور است، به مشتریان تحویل داده شده و فرآیند عرضه همچنان ادامه دارد. این خودروی الکتریکی با یک مرتبه شارژ کامل قادر است حدود 400 کیلومتر را طی کند. قیمت کارخانه‌ای از سوی کرمان موتور، یک میلیارد و 325 میلیون تومان اعلام شد ولی پس از پلاک شدن و عرضه به بازار آزاد، مثل همیشه اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار ایجاد گردید.

هم اینک اگر بخواهید یک دستگاه جک EJ7 از بازار آزاد بخرید، باید یک میلیارد و 570 میلیون تومان هزینه کنید. اختلاف قیمت 245 میلیون تومانی سدان الکتریکی کرمان موتور برای بازار داخلی ایران عجیب و غریب نیست و چنین معضلی بین محصولات داخلی نیز وجود دارد.

 

مشخصات کلی جک ای جی 7 برقی

زیر کاپوت و روی محور جلوی جک EJ7 برقی یک پیشرانه الکتریکی تعبیه شده که می‌تواند در شرایط ایده آل تا 192 اسب بخار قدرت و 340 نیوتن متر گشتاور تولید کند. با یک بار شارژ کامل می‌توانید به طور دقیق 402 کیلومتر مسافت را طی کنید و شتاب صفر تا صد این خودرو 6.4 ثانیه اعلام شده است.

قیمت خودرو برقی جک EJ7 در بازار آزاد

از جمله امکانات رفاهی محصول الکتریکی کرمان موتور می‌توان به 4 یا 6 عدد کیسه هوا، سیستم کروز کنترل، دوربین دید عقب، سنسورهای پارک جلو و عقب، سقف پانوراما با قابلیت باز شدن، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم پایش فشار باد لاستیک‌ها، سیستم تهویه هوای اتوماتیک یک منطقه‌ای، صفحه نمایشگر، ترمز پارک الکتریکی و سیستم نگهدارنده خودرو اشاره کرد.

هنوز جزئیات دقیقی از عملکرد سدان برقی کرمان موتور نداریم و باید منتظر نظرات مشتریان باشیم. با توجه به سطح امکانات و آپشن‌ها و همچنین قوای محرکه در کنار طراحی زیبا، می‌توان گفت که قیمت جک ای جی 7 معقول و مناسب است. نظر شما در این باره چیست؟

در گجت نیوز بخوانید:
مرسدس بنز اس کلاس افسانه‌ای به پایان راه خود نزدیک می‌شود عجیب ترین اتومبیل هایی که خودروسازان لوکس ساخته‌اند تکمیل وجه لاماری ایما مطابق با قوانین جدید ۱۴۰۳ و بیانیه جدید آرین پارس موتور تمام برندهایی که تویوتا در حال حاضر تحت مالکیت دارد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*