صفحه نمایش گلکسی S25 اولترا

گلکسی S25 اولترا بزرگترین صفحه نمایش را در میان گوشی های سامسونگ خواهد داشت

طبق جدیدترین اخبار موجود در خصوص گلکسی اس 25 اولترا – Galaxy S25  Ultra سامسونگ قصد استفاده از یک صفحه نمایش بزرگتر در این گوشی پرچمدار را دارد.

گلکسی S24 اولترا، پرچمدار سال گذشته سامسونگ یکی از بهترین گوشی های پرچمدار اندرویدی حال حاضر دنیا به شمار می‌رود که با بهره‌گیری از صفحه نمایش غول‌پیکر 6.8 اینچی باکیفیت توانسته بسیاری افراد را عاشق خود کند.‌اگر شما هم جزو افرادی هستید که صفحه نمایش این گوشی را دوست دارید بد نیست بدانید که اوضاع از این هم بهتر خواهد شد؛ چراکه طبق گزارش‌های موجود، اندازه صفحه نمایش گلکسی S25 اولترا قرار است حتی از S24 اولترا هم بزرگ‌تر باشد.

اندازه صفحه نمایش گلکسی S25 اولترا چقدر خواهد بود؟

جدیدترین اخبار در خصوص اندازه نمایشگر پرچمدار پریمیوم سال 2025 سامسونگ توسط Ice Universe منتشر شده که رکورد بسیار خوبی در افشای مشخصات گوشی‌های سامسونگ پیش از عرضه‌شان داشته است. به‌ادعای او، اندازه صفحه نمایش گلکسی اس 25 اولترا 6.86 اینچی خواهد بود که به‌صورت ناچیزی بزرگ‌تر از نمایشگر 6.8 اینچی اس 24 اولتراست.

نمایشگر اس 25 اولترا

قضیه زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم علیرغم این افزایش اندازه نمایشگر، ابعاد کلی پرچمدار سال آینده سامسونگ کوچکتر خواهد شد. به‌ادعای آیس‌یونیورس گوشی گلکسی S25 اولترا طولی 77.6 میلیمتری خواهد داشت که در مقایسه با طول 79 میلیمتر اس 24 اولترا اندکی کوتاه‌تر خواهد بود. به این ترتیب، اندازه گلکسی S25 اولترا دقیقا برابر با رقیبش آیفون 16 پرو مکس خواهد بود که بر اساس شایعات صفحه نمایشی 6.9 اینچی خواهد داشت.

از سوی دیگر کاهش حاشیه‌های صفحه نمایش نیز دیگر تغییر مورد انتظار در گلکسی S24 اولترا خواهد بود که به کاهش عرض آن کمک بسیاری خواهد کرد.‌ طبق اطلاعات موجود، عرض صفحه نمایش گوشی Galaxy S25 Ultra از 72.3 میلیمتر در نسل قبل به 73 میلیمتر خواهد رسید که هرچند چندان محسوس نیست؛ اما از حرکت سامسونگ در مسیر کاهش حاشیه صفحه نمایش حکایت می‌کند.

صفحه نمایش گلکسی S25 اولترا

البته علیرغم  عملکرد بسیار خوب Ice Universe در پیش‌بینی مشخصات فنی گوشی‌های اندرویدی پیش از معرفی به بازار، تمامی اطلاعات موجود از گلکسی اس 25 اولترا فعلا در حد حاشیه بوده و هیچ اطمینانی به آن‌ها نیست. بنابراین بهتر است تا زمان رونمایی رسمی از این پرچمداران یا افشای اطلاعات موثق از آنان منتظر بمانیم.

در گجت نیوز بخوانید:
جزئیات لو رفته از باتری گلکسی اس ۲۵ اولترا ناامیدتان خواهند کرد حافظه رم گلکسی اس ۲۵ اولترا دوبرابر آیفون ۱۶ پرو مکس خواهد بود نخستین تصاویر گلکسی اس ۲۵ اولترا، خبر از تغییراتی جذاب می‌دهند + عکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*