غیرقابل تعمیر بودن حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ

حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ غیرقابل تعمیر است

تیم iFixit با بررسی حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ – Samsung Galaxy Ring، متوجه شده که این گجت پوشیدنی گران قیمت، غیرقابل تعمیر است!

تیم معتبر و جهانی iFixit، پس از بررسی‌های موشکافانه حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ به این نتیجه رسید که اگر این حلقه ۳۹۹ دلاری آسیب ببیند یا باتری آن تمام شود، دیگر قابل استفاده نخواهد بود. هیچ راهی برای تعویض باتری گلکسی رینگ بدون از بین بردن کل دستگاه وجود ندارد و سایر اجزای آن نیز به خوبی لحیم شده‌اند. برای جدا کردن قاب Galaxy Ring باید پوشش رزین اپوکسی داخل آن را ذوب کرده و سپس آن را با یک چکش خرد کنید.

iFixit همچنین یک اسکن توموگرافی کامپیوتری (CT) از گلکسی رینگ را به اشتراک گذاشت که بهترین نگاه ما به قسمت‌های داخلی دستگاه را به ما می‌دهد.

غیرقابل تعمیر بودن حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ

حلقه هوشمند گلکسی رینگ، یک شاهکار مهندسی غیرقابل تعمیر!

قرار دادن تعداد زیادی از اجزا در داخل قاب باریک گلکسی رینگ یک شاهکار واقعی مهندسی است؛ اما در عین حال می‌تواند نقطه ضعف آن نیز محسوب شود. چرا که همه چیز مهر و موم شده است و نمی‌توانید هیچ تعمیری روی آن انجام دهید.

گلکسی رینگ از تراشه Nordic Semiconductor nRF5340 قدرت می‌گیرد که شامل ۲ هسته Arm Cortex-M33 با ۵۱۲ کیلوبایت رم و ۱ مگابایت حافظه است همچنین اتصال بلوتوث ۵.۴ را ارائه می‌دهد. همچنین یک سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم کوچک و یک باتری در کنار آن، یک برچسب NFC و همچنین یک آنتن برای انتقال سیگنال بین حلقه و گوشی هوشمند متصل شما در زیر قاب آن وجود دارد. ما در مقاله‌ای مجزا به معرفی کامل حلقه هوشمند سامسونگ پرداخته‌ایم که برای آشنایی بیشتر با امکانات و طراحی این گجت زیبا می‌توانید آن را مطالعه کنید.

غیرقابل تعمیر بودن حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ

کالبدشکافی گلکسی رینگ

نکته جالب این است که سیم پیچ شارژ روی حلقه هوشمند سامسونگ گلکسی رینگ مانند سایر حلقه‌های هوشمند به برد مدار چاپی (PCB) لحیم نشده است و در عوض از یک کانکتور فشاری مناسب تعمیر استفاده می‌کند. طنز ماجرا اینجاست که PCB در قاب گلکسی رینگ مهر و موم شده است؛ بنابراین هیچ راهی برای تعویض قطعه بدون شکستن حلقه وجود ندارد!

در گجت نیوز بخوانید:
حلقه هوشمند سامسونگ با گوشی‌های اندرویدی غیر گلکسی نیز سازگار است سامسونگ کوتاه آمد؛ گلکسی رینگ با تمام گوشی های اندرویدی سازگار خواهد بود ضعف بزرگ حلقه هوشمند سامسونگ؛ هرگز گلکسی رینگ را به آهنربا نزدیک نکنید آشنایی با گلکسی رینگ و دو ساعت هوشمند Galaxy Watch Ultra و Galaxy Watch 7 از زبان سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*