شیائومی جارو شارژی

شیائومی از جدیدترین جارو شارژی خود رونمایی کرد

جارو شارژی جدید شیائومی MIJIA 3C با قیمت مناسب، شارژدهی استثنایی و بهره‌گیری از دو موتور مجزا می‌تواند به‌سادگی همه سطوح را تمیز کند.

زیربرند MIJIA شیائومی روز گذشته از جارو شارژی جدید خود موسوم به Mijia Cordless Vacuum Cleaner 3C در کشور چین رونمایی کرد. این دستگاه هم‌اکنون با قیمت 126 یورو قابل خرید است. در ادامه با این گجت جذاب و کاربری شیائومی آشنا خواهیم شد.

جارو شارژی 3C شیائومی؛ جذاب، کاربردی و خوش‌قیمت

جارو شارژی 3C شیائومی از یک موتور براش‌لس سبک‌وزن و کارآمد استفاده می‌کند که قابلیت رسیدن به حداکثر سرعت چرخش 10 هزار دور بر دقیقه را داشته و بیشینه توان مکش 120 وات‌هوا (Air Watt) را ارائه می‌دهد. طراحی این دستگاه همچنین به‌گونه‌ای انجام شده که گرد و غبار و کثیفی‌های قرار گرفته در گوشه و کنار و لایه‌های زیرین تمام سطوح را پاک کرده و هیچ اثری به جا نگذارد.

این جارو شارژی جدید شیائومی همچنین از یک موتور 250 واتی بهره برده و به یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی لیتیوم یون مجهز است. شارژ کامل این باتری توان لازم برای یک ساعت گردگیری به کمک دستگاه را فراهم می‌کند که عموما برای تمیز کردن کامل یک منزل کافی‌ست.

جارو شارژی جدید شیائومی همچنین از یک سیستم فیلتراسیون متشکل از نه مخروط بهره می‌برد که گرد و غبار را از جریان هوا جدا کرده و باعث افزایش عمر فیلتر می‌شود. این دستگاه همچنین از یک سیستم تصفیه پنج لایه‌ای نیز بهره‌مند است که سرعت بالای تمیزکاری در کنار عدم وجود آلودگی‌های ثانویه را تضمین می‌کند.

در کنار این موتور اصلی، جارو شارژی شیائومی همچنین به یک برس الکتریکی نرم ضد گره‌خوردگی نیز مجهز است که با استفاده از یک موتور مجزا قادر به تمیز کردن عمیق فرش‌ها، پتوها، مبلمان و دیگر آیتم‌های پارچه‌ای و پشمی است و به‌طور خاص برای افرادی که صاحب حیوانات خانگی هستند بسیار مفید است.

جارو شارژی جدید شیائومی MIJIA همچنین سه مد مجزای ضعیف (Persistent)، استاندارد و قدرتمند را برای تمیزکاری ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توان توان موتور را بر اساس میزان آلودگی و کثیفی سطح تنظیم کرد. جاروی جدید Xiaomi همچنین انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای داشته و می‌تواند با استفاده از قابلیت تمیزکاری تخت 180 درجه مکان‌هایی مثل زیر تخت، کابینت یا مبلمان را نیز تمیز کند. علاوه بر این، محفظه نیم لیتری نگهداری گرد و غبار در این دستگاه نیز به‌سادگی و با فشردن تنها یک کلید قابل تعویض بوده و طراحی آن به‌گونه‌ای انجام شده که مانع از کثیف شدن دست کاربر شود.

Xiaomi همچنین به‌منظور ارتقای فضای دید کاربر جارو شارژی جدیدش را به یک سیستم نورپردازی سبز 140 درجه‌ای عریض مجهز کرده که می‌تواند دید فرد هنگام جارو کردن را حدود 15 برابر ارتقا دهد. در کنار این قابلیت، حضور سه سَری جداگانه در جعبه این گجت نیز باعث شده که بتوان به‌سادگی تمامی سطوح اعم از خودرو، کیف منزل یا سطوح مختلف را تمیز کرد.

شیائومی جارو شارژی

اکثر قطعات جارو شارژی MIJIA شیائومی قابل شستشو بوده و مجددا قابل استفاده خواهند بود.‌ بنابراین محفظه نگهداری آشغال و یا حتی فیلتر آن قادرند تا مدت زمانی طولانی همراه شما باشند و نیازی نیست نگران تعویض دائمی‌شان باشید.

در گجت نیوز بخوانید:
قفل هوشمند شیائومی، امنیت خانه شما را با ۱۰ روش مختلف تضمین می‌کند چتر هوشمند شیائومی با قابلیت‌های عجیب معرفی شد عینک جدید شیائومی، مخصوص کسانی است که زیاد به مانیتور نگاه می‌کنند گجت جدید شیائومی مخصوص عاشقان حیوانات خانگی است

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*