دولت آمریکا تله یوفوها

دولت آمریکا بارها برای به دام انداختن یوفوها تله گذاشته است

اطلاعات عجیب و هیجان‌انگیزی در مورد ارتباط آمریکا با بشقاب پرنده و موجودات فضایی منتشر شده است. ظاهرا دولت آمریکا بارها تلاش کرده با تله یوفوها را به‌دام بیندازد.

در طول چند دهه گذشته بارها گزارش‌های مربوط به مشاهده یوفو در مناطق مختلف جهان منتشر شده است. برخی یوفوها را به موجودات فضایی و تمدن‌های بیگانه مربوط می‌دانند و گروهی نیز آنها را تجهیزات پیشرفته جاسوسی قلمداد می‌کنند. هرچند همیشه دولت آمریکا رویکردی بی‌تفاوت نسبت به یوفو داشته است، ولی حالا مشخص شده که آنها در پشت پرده حتی برای یوفوها تله نیز گذاشته بودند.

دولت آمریکا تلاش داشته با تله یوفوها و فناوری‌های فضایی را به‌دست آورد

دولت آمریکا تله یوفوها

فردی به‌نام لوئیز الیزوندو به‌عنوان عضو سابق سازمان ضداطلاعات ارتش آمریکا ادهاهای بسیار جالبی را در رابطه با یوفو و موجودات فضایی مطرح کرده است. ادعاهایی که هرگز در اخبار علمی نخواهید دید و با گزارش‌های خسته‌کننده ناسا در مورد احتمال یافتن حیات میکروبی در سیاره‌ای دیگر بسیار فاصله دارند. الیزوندو در گذشته به‌عنوان یکی از اعضای برنامه شناسایی تهدیدات پیشرفته هوافضای آمریکا فعالیت داشته است و به‌ همین‌خاطر ادعاهای وی توانسته توجه زیادی را جلب کند.

او اخیرا کتابی را منتشر کرده است که در آن می‌توان اطلاعات جذابی را در رابطه با موجودات فضایی و یوفوها مشاهده کرد. افسر پیشین ارتش آمریکا ادعا می‌کند که دولت این کشور در گذشته توانسته به فناوری‌های موجودات فضایی دست یابد و آنها را پنهان می‌کند. هرچند که ارتباط گسترده‌ای بین ما و فرازمینی‌ها برقرار نیست و آنها در کره زمین حضور ندارند.

افسر ضداطلاعات ارتش آمریکا

به همین‌خاطر دولت آمریکا تلاش کرده با گذاشتن تله یوفوها را به زمین جلب کند. آنها مطمئن بودند که یک واکنش هسته‌ای فوق‌العاده بزرگ می‌تواند بیگانگان را برای سفر به زمین حسابی وسوسه کند. همچنین در مورد دیگری ارتش آمریکا می‌خواست سال ۲۰۱۳ دستگاهی سری را در لس آلاموس امتحان کند. در آن زمان ناگهان تعدادی یوفو بالای مرکز مربوطه ظاهر شدند و شروع به چرخیدن کردند. گویی که می‌خواستند اطلاعات خاصی را اسکن کنند.

سپس یوفوها در یک خط قرار گرفتند و از روی سر دانشمندانی که حیرت‌زده شده بودند پرواز کردند. دانشمندان مختلفی در زمان رخداد اشاره شده حضور داشتند. به‌‌باور آنها حرکت یوفوها طوری بود که انگار می‌دانستند دستگاه پیشرفته ارتش آمریکا دقیقا کجا قرار دارد. الیزوندو ادعا می‌کند که این اتفاق در طول روزهای بعد نیز بارها تکرار شد. به باور وی یوفوها یک تهدید امنیتی بسیار مهم برای آمریکا محسوب می‌شوند؛ اما وی اجازه انتشار همه جزئیات را ندارد.

الیزوندو همچنین در موقعیت دیگری با یوفوها برخورد داشته است. پس از عضویت در برنامه شناسایی تهدیدات پیشرفته هوافضای آمریکا الیزوندو متوجه شد که چیزی شبیه یک بشقاب پرنده سبز رنگ روی خانه او پرواز می‌کند. او ادعا می‌کند که ارتباط دولت آمریکا با یوفوها بسیار گسترده‌تر از ماجرای تله گذاشتن است و مقامات آمریکایی پروژه‌های پنهان زیادی را برای ارتباط گسترده با موجودات فضایی پیش می‌برند.

دولت آمریکا تله یوفوها

طبیعتا پنتاگون از ادعاهای الیزوندو در رابطه با موجودات فرازمینی حمایت نمی‌کند. آنها حتی بخش‌هایی از کتاب وی را پیش از انتشار سانسور کرده‌اند. با وجود این، انتشار کتاب Imminent: Inside the Pentaon’s Hunt for UFOs باعث شده که علاقه‌مندان به بشقاب پرنده و موجودات بیگانه جان تازه‌ای بگیرند. بسیاری از کارشناسان اصرار دارند که دولت آمریکا اسناد مربوط به یوفوها را به‌طور کامل منتشر کرده و کمیته‌ای مستقل مسئول بررسی آنها شود.

در این حالت یکبار برای همیشه می‌توان متوجه شد که آیا موجودات فضایی از کره زمین بازدید کرده‌اند یا اینکه همه اینها ساخته و پرداخته مغز تبدار افرادی است که صرفا تشنه توجه هستند و به تئوری‌های توطئه باور دارند.

به‌نظر شما آیا واقعا دولت آمریکا برای یوفوها تله گذاشته است و از فناوری‌های بیگانه بهره می‌برد؟

بیشتر بخوانید:
مقامات آمریکا نگران یوفوهای مخفی شده در زیر آب هستند داستان واقعی منطقه مرموز ۵۱ چیست؛ آزمایشگاه موجودات فضایی یا پایگاه فوق سری ارتش آمریکا؟ آدم فضایی ها چه شکلی هستند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*