توکن داگز قابل برداشت شد

توکن داگز قابل برداشت شد + راهنمای برداشت و انتقال به تون کیپر

سرانجام پس از ماه‌ها انتظار، توکن داگز قابل برداشت شد. در ادامه راهنمای برداشت Dogs و انتقال آن به کیف پول تون کیپر را توضیح خواهیم داد.

پروژه داگز بالاخره در مسیر نات کوین قرار گرفت و از امروز مورخ 5 شهریور ماه، طبق وعده قبلی قابل برداشت شد. با دستگیری پاول دورف و حواشی ایجاد شده، عده‌ای معتقد بودند که لیست شدن توکن Dogs مجددا به تأخیر می‌افتد اما به نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان این بازی تلگرامی تحقق وعده خود را نسبت به دستگیری موسس تلگرام ارجح دانسته‌اند.

به هر حال تا این لحظه شاهد رونمایی از گزینه Claim Onchain و برداشت توکن‌ها و انتقال آن‌ها به کیف پول تون کیپر بوده‌ایم و باید ببینیم طی ساعات آینده چه اتفاقی برای داگز می‌افتد. هم اکنون با مراجعه به ربات داگز می‌توانید نسبت به دریافت پاداش خود و انتقال آن به کیف پول امن تون کیپر، آماده انجام معامله شوید اما چگونه؟

توکن داگز قابل برداشت شد

در گام اول باید یک کیف پول مناسب روی دستگاه خود نصب کنید که پیشنهاد اول و آخر، تون کیپر – TonKeeper است. نرم افزار کیف پول را می‌توانید از گوگل پلی یا اپل استور دریافت کنید. بعد از دانلود و نصب کیف پول، مراحل زیر را گام به گام اجرا و پیاده سازی کنید:

توکن داگز قابل برداشت شد

  • اول از همه ربات تلگرامی داگز را باز کنید.
  • روی گزینه اتصال کیف پول (connect wallet) ضربه بزنید.
  • از فهرست کیف پول‌هایی که نشان داده می‌شود، تون کیپر را انتخاب کنید.
  • مطابق دستورالعمل‌های بالا و ربات داگز گام بردارید.

نکته مهم

اول از همه اینکه توجه داشته باشید به هیچ وجه جز کیف پول تون کیپر، ولت دیگری نصب نکنید چرا که در این مقاله و سایر منابع خبررسانی، با کیف پول TonKeeper سروکار داریم. همچنین نباید به هیچ وجه سراغ کیف پول تلگرام بروید زیرا تحریم هستیم و با انتخاب آن عملا تمامی پاداش خود را در حساب تلگرام مسدود خواهید کرد.

نکته دوم اینکه برای انتقال توکن داگز به تون کیپر نیاز به پرداخت کارمزد خواهید داشت. تقریبا برای انتقال داگز به کیف پول نیاز به 0.42 تون دارید که نزدیک به 3 دلار (180 هزار تومان) می‌شود.

انتقال داگز به تون کیپر

گام اول: در اولین مرحله باید کیف پول تون کیپر را به ربات داگز متصل کنید. (طبق آموزش قبل)

گام دوم: روی گزینه درخواست برداشت توکن‌ها یا Claim Onchain ضربه بزنید.

توکن داگز قابل برداشت شد

گام سوم: به طور خودکار وارد یک ربات دیگر به نام TokenTable خواهید شد.

توکن داگز قابل برداشت شد

گام چهارم: باید گزینه connect wallet را انتخاب کرده و از لیست کیف پول‌های موجود، دوباره تون کیپر را انتخاب کنید.

توکن داگز قابل برداشت شد

گام پنجم: گام بعدی انجام یک تراکنش و تأیید آن است. بعد از آن روی claim now ضربه بزنید تا تراکنش تأیید شود.

توکن داگز قابل برداشت شد

به همین راحتی موفق شدید با پرداخت کارمزد در تون کیپر، توکن‌های داگز خود را دریافت کنید. کاربران می‌توانند از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران نسبت به خرید و فروش Dogs در صرافی‌ها اقدام کنید. از جمله صرافی‌های معتبری که توکن داگز را لیست می‌کنند، می‌توان به بایننس، اوکی اکس، بای بیت و بیت گت اشاره کرد.

در گجت نیوز بخوانید:
مدیر پروژه سیمپل خبر از مرگ بازی تلگرامی همستر می‌دهد ایردراپ بازی تلگرامی داگز – DOGS آغاز شد + جزئیات، آموزش و هرآنچه باید بدانید آموزش جمع کردن خودکار امتیازهای بازی تلگرامی بلوم با هوش مصنوعی + ویدیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*